Poste vacant
Financieel Administratief Medewerker
Possibilité fixe
6b973bd7-e675-4c8f-9178-8cd3608b77cd
nl
FULL_TIME
Employé
Employé
Jour
-
Temps plein
486391
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français
Nous vous offrons
Voor deze job als financieel administratief medewerker in Deurne biedt onze klant:
- Een voltijdse tewerkstelling van 38 uur per week.
- Glijdende uren tot 9u00.
- Thuiswerk mogelijk.
- Verlofdagen + ADV dagen.
- Bruto maandloon afhankelijk van relevante ervaring.
- Maaltijdcheques.
- Hospitalisatieverzekering.
- Groepsverzekering.
- Kortingen/voordelen via Benefits@Work.
- Laptop, gsm met abonnement.
Description de l'emploi
In deze veelzijdige rol ondersteun je de financiële administratie met diverse taken.
- Je bent verantwoordelijk voor de facturatie naar klanten en het aanmaken en registreren van klanten bij de RSZ-administratie.
- Verder verwerk en controleer je uitgaande facturen en zorg je voor de juiste administratieve afhandeling.
- Je beheert de openstaande facturen en verstuurt herinneringsbrieven, e-mails en aanmaningen, zowel telefonisch als per e-mail.
- Daarnaast zorg je voor een correcte archivering van financiële documenten en het naleven van interne en externe regelgeving met betrekking tot documentbeheer.
- Je werkt voornamelijk in Deurne en zult na de onboardingfase ook richting Lokeren of Sint-Niklaas werken.
Votre profil
Wie ben je?
- Jij hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring en beschikt over sterke administratieve vaardigheden.
- Je werkt nauwkeurig, hebt oog voor detail en een affiniteit voor cijfers.
- Je hebt een een goede beheersing van Microsoft Office (Excel-Word) en ervaring met facturatiesoftware.
- Je kunt zelfstandig werken en tegelijkertijd goed functioneren in teamverband.
- Sterke communicatieve vaardigheden, zowel telefonisch als schriftelijk, zijn essentieel.
- Noties boekhouden en interesse in administratieve en financiële processen zijn een pluspunt. - Jij bent matuur, communicatief en nauwkeurig, en je kunt zelfstandig werken, plannen en prioriteiten stellen.
Informations sur l'entreprise
- *Werken bij deze onderneming: maak een verschil met Impact, Inclusie en Duurzaamheid**
Onze klant gelooft in de kracht van een warme, hechte gemeenschap waarin iedereen zich vanaf dag één thuis voelt. Als familiebedrijf koesteren zij diversiteit en moedigen out-of-the-box denken aan om samen te groeien. Hun professionele schoonmaakdiensten richten zich op kantoren en klanten binnen de farma-, cosmetica- en food & beverage-sectoren, altijd met duurzaamheid als topprioriteit.
Deze onderneming maakt graag impact: van waterputten in Afrika tot vrijwilligerswerk bij maatschappelijke projecten; iedereen draagt bij aan een betere wereld. Hun teambuildingactiviteiten worden zo gewaardeerd dat ze alles behalve een verplichting voelen.
Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.
29/4/2025
Ventes et marketing
Employé administratif
Employé
Employé
Jour
-
Temps plein
486391