Poste vacant

HR Payroll & Admin Support

Possibilité fixe
6/5/2025
Employé
Jour
-
Temps plein

493010
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons

Ervaren, goed opgeleid, een passie voor verwarming en oprecht geïnteresseerd in onze klanten. Dat typeert onze werknemers. Onze techniekers zijn mee met de laatste technologische ontwikkelingen om u het juiste advies te kunnen geven. Zo zijn we 60 jaar geleden begonnen, en zo zullen we nog 60 jaar doorgaan!

Description de l'emploi

Als HR Payroll & Admin Support Officer ondersteun je de HR Partners en HR Manager bij de implementatie van HR-procedures en -processen. Je staat mee in voor de correcte loonverwerking van arbeiders en bedienden en houdt het organogram up-to-date. Daarnaast bied je ondersteuning bij aanwervingen en interne mobiliteit, waaronder het opstellen en invoeren van vacatures in de tool, en het voorbereiden van het onthaal en onboarding van nieuwe medewerkers. Je staat in voor de administratieve opvolging bij het onthaal van nieuwe medewerkers en loopbaantrajecten voor interne medewerkers. Je bereidt documenten en rapporteringen voor, zowel voor paritaire vergaderingen zoals de Ondernemingsraad als ad hoc HR topics. Verder beheer je de HR mailbox en beantwoord je in eerste lijn vragen van medewerkers omtrent diverse HR domeinen, in samenspraak met de HR partners. Je volgt niet-technische opleidingsaanvragen op en zorgt voor een goede rapportering. Je draagt actief bij aan specifieke projecten, de organisatie van teamvergaderingen, en de voorbereiding van presentaties. Tot slot sta je in voor het aanmaken en beheren van dossiers in IT- en softwaretoepassingen zoals Sezame, e-blox, Word, Excel, PowerPoint, en optimaliseer je het intern documentenbeheer.

Votre profil

Je beschikt over een bachelor in human resources, Management Assistant of relevante HR ervaring die je administratieve vaardigheden bevestigen. Je hebt een goede kennis van MS Office 365 (SharePoint, Teams, Word, Excel, PowerPoint) en leert ook vlot andere IT-applicaties aan zoals e-blox en Geodynamics. Digitale transformatie schrikt je niet af en je beschikt over analytische vaardigheden. Je hebt een uitstekende kennis van het Frans en Nederlands en hebt oog voor detail en de verwachtingen van interne klanten. Je organiseert autonoom en efficiënt je werk in functie van de voorziene deadlines. Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel en werkt discreet in een dynamische omgeving. Je bent praktisch ingesteld en beschikt over een positieve teamgeest. Daarnaast ben je bereid je sporadisch te verplaatsen naar onze diverse filialen.

Informations sur l'entreprise

De klant is gespecialiseerd in het onderhoud, de verbetering, de herstelling en de vernieuwing van verwarmings- en koelingssystemen. Met meer dan 60 jaar ervaring hebben we een sterk netwerk en een stevige reputatie opgebouwd op de Belgische markt.

Onze activiteiten bestrijken zowel de B2C-sector (woningen, flatgebouwen) als grotere systemen, waaronder collectieve verwarmingssystemen.

Met binnenkort 12 vestigingen staan we klaar voor onze klanten en bouwen we lange termijn relaties op. We bieden de best mogelijke ondersteuning om hun comfort te verbeteren en tegelijk hun energieverbruik en milieu-impact te verminderen.

Elke dag werken wij energie-efficiënte oplossingen uit en bouwen zo aan een koolstofneutrale toekomst!

Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.

Postuler maintenant

Entrez vos informations personnelles ci-dessous ou récupérez-les automatiquement via WorkID.

Ce site est protégé par reCAPTCHA et Google