Poste vacant
Key Account Manager
Boortmeerbeek
Job fixe

2500.00 - 4000.00 / mois
19/9/2024
Brabant Flamand
Ventes et marketing
Employé
Jour
-
Temps plein

456515
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons

Voor de vacature als Kay Account Manager in regio Boortmeerbeek biedt onze klant je het volgende pakket aan:


  • Een vaste job

  • Salaris naar ervaring € 2500 - € ? , aangevuld met commissies

  • Maaltijdcheques van €7 per dag

  • Ecocheques € 250 per jaar

  • 6 ADV dagen in een rooster van 39 uur

  • Interne groei- en ontplooiingsmogelijkheden

  • Bedrijfswagen & tankkaart


Avantages sociaux

Voiture d’entreprise
Bons de repas
Jours de congé
Ecochèques
Heures flexibles
Travail à domicile

Description de l'emploi

Voor de vacature als Key Account Manager is dit een greep uit je takenpakket:


  • Actief genereren van nieuwe business door het targetten en binnenhalen van grote, strategische klanten

  • Ontwikkelen en uitvoeren van een salesstrategie om nieuwe key accounts te identificeren en te benaderen

  • Voeren van onderhandelingen en sluiten van langdurige contracten met grote klanten

  • Opbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties met een focus op lange termijn samenwerking

  • Proactief anticiperen op de behoeften van klanten en hen adviseren over oplossingen die hun business versterken

  • Monitoren van markttrends en klantbehoeften om commerciële kansen te identificeren

  • Rapporteren van verkoopresultaten, pipeline en voortgang aan de salesdirecteur

  • Realiseren van gestelde omzet- en groeidoelstellingen

  • Regelmatig bezoeken van klanten en het organiseren van salespresentaties


Votre profil

Voor de vacature als Key Account Manager zijn we op zoek naar iemand die zich in deze omschrijving herkent:


  • Sterke commerciële en communicatieve vaardigheden

  • Resultaatgericht en gedreven om targets te overtreffen

  • Minimaal 3 jaar ervaring in een B2B salesfunctie, bij voorkeur met grote klanten

  • Uitstekende onderhandelingsvaardigheden en ervaring met contractmanagement

  • Strategisch inzicht en vermogen om complexe klantbehoeften te vertalen naar oplossingen

  • Zelfstandig kunnen werken

  • Netwerker met de capaciteit om relaties op hoog niveau op te bouwen en te onderhouden

  • Flexibiliteit om te reizen en klanten regelmatig te bezoeken

  • Hands-on mentaliteit en proactieve werkhouding



Twijfel je of je in aanmerking komt? Aarzel niet ons te contacteren via 02/254.08.50 of vilvoorde@accentjobs.be

Informations sur l'entreprise

Dit is een groothandel in event- en promotieartikelen. Ze bieden een goed, mooi en flexibel assortiment aan kwalitatief hoogwaardige artikelen aan.
Hun activiteit focust zich enkel op resellers en niet op de eindklant. Je komt terecht in een team van +-10 personen en zal volgend jaar mee kunnen verhuizen naar een gloednieuwe locatie (zelfde gemeente)!

Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.

Postuler maintenant

chargement