Poste vacant

Klanten Adviseur Payroll

Possibilité fixe
2200.00 - 3000.00 / mois
25/8/2024
Employé
Jour
-
Temps plein

420232
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons


  • een onmiddellijk vast contract

  • een voltijdse tewerkstelling van 38 uur per week met glijdende uren

  • de mogelijkheid om na de opleiding en in samenspraak met jouw team een 4/5de tewerkstelling aan te vragen

  • een regime waarin je 3 dagen per week van thuis uit kan werken (60% op maandelijkse basis / na de opleiding)

  • 32 verlofdagen per jaar, vrij op te nemen

  • Doorgroeien naar een andere functie is dus zeker mogelijk



Een mooi loonpakket bestaande uit:

  • een vast bruto maandloon afhankelijk van jouw ervaring

  • een loonbonus van max. € 1500 bruto / jaar

  • netto-onkosten van € 40 / maand

  • maaltijdcheques van € 8

  • ecocheques van € 250 / jaar

  • hospitalisatieverzekering

  • groepsverzekering van 6%

  • terugbetaling van kosten openbaar vervoer (100%)

  • laptop & headset

  • een extra scherm na de opleidingsperiode in functie van thuiswerk

  • cafetariaplan (extra verlofdagen, elektrische fiets, dental care, gsm, AirPods...)

  • Het sollicitatieproces: 1. telefonisch contact van de talentexpert


2. Digitaal diepte-interview
3. Gesprek met Hiring Manager en je toekomstig leidinggevende

Het opleidingstraject is duidelijk omschreven:

  • maand 1 : onderdompeling in de wondere wereld van sociale wetgeving in Brugge of Hasselt

  • maand 2 en 3 : samen met een opleidingscoach vanuit een kantoor in jouw buurt in de praktijk duiken

  • maand 4 : verdere begeleiding on the job door jouw naaste collega's en tandem-maatje


Description de l'emploi

Als Klanten Adviseur Payroll werk je in een tandemsysteem waarbij je samen met één collega instaat voor de loonadministratie van een vaste klantenportefeuille. Je bouwt een nauwe band op met voornamelijk kmo's die je 1 keer per jaar bezoekt om de mensen waarmee je dagelijks contact hebt te leren kennen.

De job-inhoud is tweeledig:

  • Je staat, samen met jouw collega, in voor de volledige loonverwerking van alle medewerkers binnen jouw klantenportefeuille

  • Je bent hier dus elke maand verantwoordelijk voor een tijdige uitbetaling van de lonen

  • Per medewerker reken je de lonen uit (bruto-netto) en houd je rekening met maaltijdcheques, vakantiegeld, verlof, ziekte, tijdskredieten, commissie...

  • Je staat in voor dimona-aanvragen, inschrijven van nieuwe medewerkers, opmaak van sociale documenten, mutualiteitspapieren invullen, berekenen van opzegvergoedingen bij ontslag van een medewerker, maandelijkse indexeringen opvolgen per paritair comité...

  • Je beantwoordt telefonisch en schriftelijk alle vragen van jouw eigen klantenportefeuille. Hierbij kan je beroep doen op het kenniscentrum en de expertise van al jouw collega's




Votre profil

Iedere medewerker binnen dit bedrijf, voelt de drie waarden door hun bloed stromen.

1. Het zijn ondernemende, hands-on mensen, die graag initiatief nemen, de handen uit de mouwen steken en meedenken in mogelijkheden. Levenslang leren en expertise uitbouwen in sociale wetgeving is voor hen een passie en niet van 'moeten'.
2. Ze gaan geen enkele uitdaging uit de weg maar gaan tot het uiterste om een oplossing te vinden voor hun klanten. Een professionele service en vlotte communicatie staat bovenaan hun lijst.
3. De collega's steken niets onder stoelen of banken en kunnen gewoon zichzelf zijn binnen het team. De communicatielijnen zijn open en eerlijk met oog voor wederzijds respect.

Voor deze vacature zijn onderstaande vaardigheden ook nog van belang:

  • je hebt een passie voor sociale wetgeving en wenst je hier nog verder in te verdiepen

  • een analytisch denkvermogen, graag met cijfers bezig zijn

  • stressbestendigheid om om te kunnen gaan met het deadline werken wat op zich een hoge werkdruk met zich kan meebrengen



Denk je bij deze omschrijving bij jezelf 'yes, dat ben ik ?' blijf dan niet bij de pakken zitten.
Werk dan zeker een leuke, originele en/of gedurfde motivatie uit waarom je je aangetrokken voelt tot bovenstaande taakomschrijving.

Informations sur l'entreprise

De vlakke en informele bedrijfscultuur zorgt voor de nodige sfeer in de verschillende kantoren. Je komt terecht in een omgeving met zeer enthousiaste collega's en waar er ruimte is tot autonomie en flexibiliteit voor de werknemers. Denk je graag mee? Dan kan je zeker initiatief nemen bij onze klant. Ook leidinggevenden zijn zeer toegankelijk, laagdrempeligheid is hier zeker aanwezig.
Ben jij op zoek naar een nieuwe werkplek waar je kansen krijgt om levenslang te leren en zelfstandig te werken binnen de HR-sector?

Bij onze klant werken een 750 medewerkers die door de verschillende opleidingsmogelijkheden uitgegroeid zijn tot experts in hun vakgebied.


Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.

Postuler maintenant

Entrez vos informations personnelles ci-dessous ou récupérez-les automatiquement via WorkID.

Ce site est protégé par reCAPTCHA et Google