Poste vacant

Legal Assistant

Possibilité fixe
2500.00 - 4000.00 / mois
6/5/2025
Employé
Jour
-
Temps plein

485011
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons


  • Het kantoor is centraal gelegen en goed bereikbaar, voldoende parkeermogelijkheid

  • Je kan rekenen op een mensgerichte en motiverende werkomgeving

  • Een marktconforme verloning die aansluit bij jouw opleidingsniveau en ervaring

  • Je werkt van maandag tot vrijdag van 8h30 tot 12h30 en van 13h30 tot 17h. Op woensdag en vrijdag kan je iets eerder stoppen, om 16h


Description de l'emploi

Voor de vacature van Legal Assistant regio Kortrijk ben je verantwoordelijk voor het goede verloop van het secretariaat.
Je geniet van een gevarieerd takenpakket met veel verantwoordelijkheid en vrijheid om jezelf te ontplooien binnen het dynamische en innovatieve team.

Als Legal Assistant sta je in voor:

  • Centrale aanspreekpunt voor cliënten

  • Ondersteuning aan 5 advocaten

  • Jij zorgt voor een efficiënt draaiend secretariaat en het fysieke onthaal

  • Jij beheert de drukke agenda's van de advocaten

  • Uittikken van dictaten

  • Correct klasseren en documenteren van dossiers

  • Aanmaken van basisdocumenten

  • Beheren van kantoorbenodigdheden


Votre profil

Voor de functie van Legal Assistant regio Kortrijk zijn wij op zoek naar:


  • Wij zoeken een gemotiveerd en geëngageerd persoon die klant- en servicegericht is

  • Organisatorisch ben je sterk en je neemt proactief initiatief

  • Je neemt een discrete en professionele houding aan

  • Je communiceert foutloos in het Nederlands

  • Bij voorkeur beschik jij over een opleiding Rechtspraktijk of gelijkgesteld door ervaring


Informations sur l'entreprise

Onze klant is een gerenommeerd advocatenkantoor in de regio van Kortrijk.

Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.