Poste vacant
Management Assistant - NL + FR + EN -Brussel - Financiële sector
Watermael-Boitsfort
Possibilité fixe

3000.00 - 3800.00 / mois
2/10/2024
Bruxelles-Capitale
Administration
Employé
Jour
-
Temps plein

451911
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons


In ruil voor jouw ervaring voor de vacature van Management Assistant te Brussel bieden wij:


  • Een gevarieerd functie in een uitstekende werksfeer

  • Een werkomgeving die vlot te bereiken is met het openbaar vervoer of gratis parking

  • Een voltijdse job

  • Een aantrekkelijk loon in functie van je ervaring

  • Een jaarlijkse prestatiepremie

  • Elke dag een gratis lunch

  • Indien gewenst : griepvaccin en een volledige medische checkup




  • Na de uitzendperiode van 6 maanden, heb je recht op :


° 1 dag home office (op donderdag) + een laptop en een smartphone
° DKV hospitalisatie, tandartsverzekering en ambultante kosten voor jou en je gezin
° Groepsverzekering

Avantages sociaux

Assurance collective
Bons de repas
Assurance hospitalisation
Ordinateur portable
Mobile
Indemnité de transport public
Accessibilité par les transports publics

Description de l'emploi


Voor de functie van Management Assistant te Brussel zijn wij op zoek naar de administratieve steunpilaar van de kaderleden:


  • Je werkt samen met de Office Manager en met de Management Assistant

  • Je verzorgt het ontvangst van bezoekers

  • Je staat verder in voor allerhande administratieve taken (e-mails behandelen, documenten printen en inbinden, meeting rooms voorbereiden en opruimen, lunches bestellen, bestellen van kantoormateriaal, bestellen van de snacks & drinks, filling, taxi aanvragen, etc.)

  • Je verzorgt ook de relatie met de technische dienst van het gebouw

  • Daarnaast werk je nauw samen met 8 kaderleden en plan je hun agenda's, beheer je hun kostennota’s en organiseer je hun reizen van A tot Z: visa aanvraag, taxi's bestellen, vluchten en hotels boeken


Gezien het om een kleine structuur gaat, houdt je mee toezicht (beurtrol met de 2 anderen Management Assistant) op hel algemeen welzijn van de werkvloer (schoonmaakbedrij, keuken in orde houden, koelkast aanvullen, opruimen, vaatwaser ledigen en aanvullen, printer aanvullen, etc.)

  • Je bent het contactpersoon van de leveranciers


Votre profil


Voor de vacature van Management Assistant te Brussel zijn wij op zoek naar iemand met volgende talenten:


  • Je bent op zoek naar een voltijdse functie en je wenst je te engageren op lange termijn

  • Je spreekt en schrijft foutloos in het Nederlands en in het Engels en je kan je zeer goed redden in het Frans

  • Je hebt een eerste relevante werkervaring als Management Assistant in een veeleisende omgeving

  • Je hebt een goede kennis van Outlook & het MS Office pakket

  • Je streeft naar job satisfaction, maar schrikt er ook niet voor terug om eens een out-of-the-box-taak voor jouw rekening te nemen

  • Je hebt gevoel voor humor, kan een flauw mopje appreciëren maar weet tegelijk ook op je strepen te staan

  • Je bent stressbestendig en kan zeer goed multitasken

  • Je communiceert op alle niveaus en bent contactvaardig

  • Je bent een behuplzaam teamplayer

  • Je beschikt van een can-do mentaliteit


Informations sur l'entreprise

Onze klant is een van de grootste private equity bedrijven ter wereld. Ze beschikt over een netwerk van iets meer dan 20 kantoren in Europa, Azië en de Verenigde Staten. Het bedrijf bestaat al meer dan 40 jaar en heeft meer dan 250 investeringen gedaan in een breed scala van sectoren en landen.

Hun prestigieuze kantoor is gelegen in het zuidoosten van onze hoofdstad, is gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer en beschikt over een ondergrondse privéparking voor hun personeel. Op vandaag gaan wij voor hen op zoek naar een ervaren Office Assistant om het team in België te vervolledigen.

Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.