Poste vacant
Management Assistant van Managing Director & HR BP (32u)
Roeselare
Possibilité fixe

16/10/2024
Flandre-Orientale
Ventes et marketing
Employé
Jour
-
Temps plein

460833
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons

Je krijgt bij ons uiteraard een aantrekkelijk salaris, met tal van extra voordelen, een grondige opleiding en een uitdagende job.
Maar wat ons echt de moeite waard maakt, dat is onze familie: je collega’s die elke dag uniek maken, de nodige dosis fun en een heel aangename werkomgeving!

Description de l'emploi

Als Management Assistant ben je een cruciale rechterhand en vertrouwenspersoon voor zowel de Managing Director als de HR Business Partner. Je vervangt hiermee onze huidige Management Assistant die na een indrukwekkende carrière van 41 jaar met welverdiend pensioen gaat. In ons Regionaal Hoofdkantoor te Roeselare biedt deze positie een afwisselend takenpakket en ben je een onmisbare steunpilaar binnen het team.

Verantwoordelijkheden:


  • Voorbereiden van interne communicatie

  • Maken van verslagen en rapporten

  • Verzamelen en analyseren van documentatie en cijfers

  • Controleren van facturen

  • Plaatsen van materiaalbestellingen

  • Behandelen van alle aangiftes en vragen omtrent verzekeringen

  • Dagelijks werken met Excel en andere Office-programma’s

  • Fungeren als eerste aanspreekpunt voor interne en externe stakeholders via e-mail en telefoon

  • Zorgdragen voor structuur en efficiëntie in de dagelijkse werkzaamheden


Votre profil

Je beschikt over een bachelordiploma of hebt relevante ervaring in een allround administratieve functie. Je past je moeiteloos aan verschillende taken aan en voelt je thuis in een dynamische werkomgeving. Jouw zelfstandigheid, servicegerichtheid en uitstekende time management skills maken je tot een waardevolle toevoeging aan het team.

Vaardigheden en Eigenschappen:


  • Opleiding en ervaring: Behaald bachelordiploma of relevante ervaring in een administratieve functie.

  • Flexibiliteit: Snel schakelen tussen verschillende taken en aanpassingsvermogen.

  • Communicatief: Duidelijk en effectief communiceren.

  • Leergierig: Altijd bereid om nieuwe dingen te leren.


Dynamische werkomgeving: Houden van en gedijen in een drukke en veranderlijke omgeving.

  • Zelfstandigheid: Onafhankelijk werken en initiatief nemen.

  • Servicegericht: Focus op klantgerichtheid en dienstverlening.

  • Time management: Sterk in het beheren en prioriteren van tijd en taken.

  • Efficiëntie en vooruitdenken: Proactief handelen en efficiënt werken met oog voor detail.

  • Snelheid en begrip: Snel begrijpen wat er van je verwacht wordt en hiernaar handelen.

  • MS Office vaardigheden: Vlot werken met het volledige MS Office pakket.

  • Maturiteit en talenkennis: Vlotte communicatie in het Nederlands, en je kunt je redden in het Frans en Engels.


Informations sur l'entreprise

Als uitvinder van de discount, kunnen onze klanten rekenen op een uitgebreid vast assortiment met een ruime keuze aan dagverse producten en kwalitatieve huismerken. Steeds tegen een knal-prijs – en dit al meer dan 100 jaar. Dankzij de power van onze medewerkers maken we het winkelen zo eenvoudig mogelijk voor onze klanten. Zo geven we samen elke dag het beste van onszelf en vinden we onszelf steeds opnieuw uit.

Eenvoudig, verantwoordelijk en betrouwbaar: Dat is waar wij dag na dag naar streven. Zowel voor onze klanten, als voor onze medewerkers. We bieden werkzekerheid en carrièremogelijkheden voor iedereen die zijn steentje wil bijdragen en élke dag het verschil wilt maken.

Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.

Postuler maintenant

chargement