Poste vacant

Medewerker Accounting & Administratie

Possibilité fixe
2800.00 - 3100.00 / mois
16/6/2025
Employé
Jour
-
Temps plein

499551
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons


  • Een uitdagende en gevarieerde functie binnen een ambitieus en groeiend bedrijf

  • Een hecht en gemotiveerd team met een cultuur van open communicatie en samenwerking

  • Erkenning en waardering voor je inzet en prestaties

  • Investering in jouw professionele en persoonlijke ontwikkeling

  • Een aantrekkelijk salarispakket afgestemd op je ervaring en competenties, inclusief extralegale voordelen (maaltijdcheques, groepsverzekering, fietslease, KEW, ...)


Avantages sociaux

Assurance collective
Bons de repas
Indemnité de vélo

Description de l'emploi

Als medewerker van de finance-afdeling ben je een sleutelfiguur in de dagelijkse boekhoudkundige verwerking van meerdere vennootschappen. Je draagt bij aan een correcte, tijdige en kwalitatieve financiële administratie.
Je verantwoordelijkheden omvatten onder meer:

  • Verwerken van de boekhouding van diverse entiteiten (aan- en verkoopfacturen, banktransacties, enz.)

  • Opvolgen van klanten en beheer van openstaande vorderingen (debiteurenbeheer)

  • Uitvoeren van maandelijkse taken zoals btw-aangiftes, verwerken van onkostennota’s en ondersteuning bij de loonadministratie

  • Voorbereiden van provisies en zorgen voor een correcte maandelijkse afsluiting

  • Administratieve ondersteuning van de CFO en bijdragen aan financiële rapportering

  • Actief meedenken en meewerken aan de optimalisatie van bestaande en nieuwe financiële processen


Votre profil


  • Je hebt een eerste relevante ervaring in accounting of finance

  • Je beschikt over een degelijke kennis van boekhoudkundige en fiscale regelgeving

  • Ervaring met HR-gerelateerde taken is een plus, maar geen vereiste

  • Je werkt zelfstandig, gestructureerd en bent resultaatgericht

  • Je hebt een passie voor cijfers en voelt je comfortabel in een deadline-gedreven omgeving

  • Je bent vlot in MS Office; ervaring met Odoo is een pluspunt

  • Je spreekt vlot Nederlands; kennis van Frans en/of Engels is een troef


Informations sur l'entreprise

Een groeiend bedrijf actief in sanitair, verwarming en keukens met een verbluffende showroom van 2000 m².
Ze bieden een superieure plaatsing en exclusieve na-service aan. In deze uitdagende functie kan jij je ten volle ontplooien. Je wordt opgenomen in een enthousiast team waar iedereen zich zo thuis voelt.

Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.

Postuler maintenant

Entrez vos informations personnelles ci-dessous ou récupérez-les automatiquement via WorkID.

Ce site est protégé par reCAPTCHA et Google