Poste vacant
Service advisor Automotive
Gand
Possibilité fixe

15/11/2024
Flandre Occidentale
Administration
Employé
Jour
-
Temps plein

452307
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons


  • Jij start op bij onze klant onmiddellijk met een vast contract van onbepaalde duur

  • Jouw loonpakket ziet eruit als volgt: aantrekkelijk brutoloon, maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatieverzekering, firmawagen met tankkaart waarmee jij een echte ambassadeur wordt van onze klant

  • Je werkt in een 40h week wat maakt dat je 12 ADV dagen hebt aangevuld met 20 verlofdagen

  • Hiernaast is een mooi opleidingstraject voorzien


Avantages sociaux

Assurance collective
Voiture d’entreprise
Bons de repas
Jours de congé
Ecochèques
Parcours de formation (+ formation rémunérée)

Description de l'emploi

Als Service advisor sta jij garant voor een uitstekende dienst naverkoop bij de klant. Dit binnen een zeer erkende dealer in de regio, premium brand. Je komt terecht in een zeer mooie vestiging in Gent-Zuid, of Wetteren. Beide opties zijn mogelijk.

Hoe ziet jouw dag er nu exact uit?

  • Eerste aanspreekpunt voor klantvragen over herstellingen en onderhoud

  • Analyseren en doorgeven van problemen aan mechaniekers

  • Inplannen van afspraken bij onoplosbare problemen

  • Informeren van klanten over afspraken

  • Regelen van vervangwagens wanneer nodig

  • Onthaal van klanten op de afspraak met heldere uitleg en klantvriendelijkheid (bijv. koffie aanbieden)

  • Bij extra werkzaamheden tijdens onderhoud, klant informeren

  • Spilfiguur tussen klant en werkplaats

  • Administratieve taken: opmaken werkfiches en facturatie

  • Samengevat: een leuke mix tussen fysiek klantencontact, mailverkeer, administratie, telefonie, contact met de collega's, etc.


Votre profil

Als Service advisor kan jij je hierin herkennen:

  • Technische kennis: Basiskennis van auto-onderdelen en ervaring (door studie, werk of hobby) om werkzaamheden en planning in te schatten

  • Klantvriendelijkheid en communicatie: Vlotte, duidelijke en assertieve communicatie met klanten en collega's

  • Stressbestendigheid: Kalm en vriendelijk blijven tijdens hectische momenten, moeiteloos schakelen tussen telefonie, mailverkeer, administratie en klantcontact

  • Organisatievaardigheden: Sterke organisatorische vaardigheden om de planning te beheren

  • Pc-vaardigheden: Vlot kunnen werken en typen met complexe programma's

  • Professioneel voorkomen: Verzorgd en professioneel, omdat je het eerste klantcontact bent


Informations sur l'entreprise

9 locaties, 6 merken, 1 team.
Je komt terecht in een snel groeiende groep gespecialiseerd in mobiliteit. Met hun uitgebreid productaanbod, uitstekende dienstverlening en sterk imago gaat onze klant zich onderscheiden. De 200 medewerkers staan elke dag klaar vanuit de 9 verschillende vestigingen. Hier werken mensen die dezelfde waarden delen: passie, respect en creativiteit. Ooit al gehoord van de uitdrukking: "Je kunt er van de vloer eten?" Wel, hier is dit zeker van toepassing. Alle 9 vestigingen zijn prachtig voorzien & op en top clean.

Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.

Postuler maintenant

chargement