Poste vacantService Advisor TrucksNederover-HeembeekPossibilité fixe
e72075be-a7b4-4bc8-ba55-9439a7dd432b
nl
FULL_TIME
2800.00 - 3400.00 / mois
17/10/2024
Bruxelles-Capitale
Bruxelles-Capitale
Ventes et marketing
Ventes et marketing
Collaborateur service clientèle
Employé
Employé
Jour
-
Temps plein
452342
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français
Nous vous offrons
Je komt terecht bij een zeer erkende speler binnen de vrachtwagens. Laat ons zeggen de Rolls-Royce van de trucks. Ze bieden jou een vast contract aan na uitzend (bespreekbaar). Brutoloon bespreekbaar naar ervaring aangevuld met maaltijdcheques, ecocheques, woon-werkvergoeding, groepsverzekering (vast in dienst), hospitalisatieverzekering (vast in dienst). Je hebt 20 wettelijke vakantiedagen, 1 anciënniteit dag per 5 jaar dienst, en 9 ADV dagen. Trouw je of je viert de geboorte van jouw kindje? Dan ontvang je alsook een premie. Daarnaast kan je ook beroep doen op korting bij aankoop van een privéwagen of korting op private lease. Fietslease kan ook na 1 jaar anciënniteit. Ze bieden ook tal van benefits@work aan. Wil je een nieuwe stofzuiger met korting? Check! En als laatste kan je ook genieten van tal van ruime opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden.
Description de l'emploi
Wil jij gaan werken voor de rolls-royce van de vrachtwagens? Lees zeker verder!
Als Service Advisor speel je een cruciale rol in de trucksector door het plannen en coördineren van reparatie- en onderhoudsafspraken voor vrachtwagens en trailers, samen met je collega-receptionisten. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, neemt opdrachten aan, stelt werkorders op en verdeelt ze onder de mecaniciens. Met een servicegerichte mindset ben je dagelijks het gezicht van ons bedrijf, waarbij je klanten vriendelijk ontvangt, ondersteunt en altijd op zoek bent naar oplossingen voor hun behoeften. Bovendien ben je in staat om op verzoek offertes op te stellen en werk je nauw samen met de werkplaats en je leidinggevende, waarbij jouw sterke communicatie- en planningsvaardigheden van essentieel belang zijn. In deze rol rapporteer je rechtstreeks aan de Service Manager.
Als Service Advisor speel je een cruciale rol in de trucksector door het plannen en coördineren van reparatie- en onderhoudsafspraken voor vrachtwagens en trailers, samen met je collega-receptionisten. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, neemt opdrachten aan, stelt werkorders op en verdeelt ze onder de mecaniciens. Met een servicegerichte mindset ben je dagelijks het gezicht van ons bedrijf, waarbij je klanten vriendelijk ontvangt, ondersteunt en altijd op zoek bent naar oplossingen voor hun behoeften. Bovendien ben je in staat om op verzoek offertes op te stellen en werk je nauw samen met de werkplaats en je leidinggevende, waarbij jouw sterke communicatie- en planningsvaardigheden van essentieel belang zijn. In deze rol rapporteer je rechtstreeks aan de Service Manager.
Votre profil
Bij voorkeur graduaat of bacheloropleiding in een technische richting (automechanica elektriciteit, vrachtwagens, autotechnologie of autotechniek…) maar heb je geen kennis & ben je bereidt om je te verdiepen in deze boeiende sector, dan kom je ook in aanmerking.
Bij voorkeur minimum 2 jaar werkervaring een soortgelijke functie (administratie, planning, ...)
De motivatie om steeds te willen bijleren d.m.v. opleidingen.
Je werkt in een afwisselend uurrooster (3 weken cyclus).
Week 1 werk je van maandag tot vrijdag van 8h-12h 12h30-17h30, vrij op dinsdagnamiddag.
Week 2 werk je van maandag tot zaterdag (zaterdag van 7h30-12h) en vrij op dinsdag.
Week 3 werk je van maandag tot vrijdag, vrij op dinsdag.
Je bent dus bereid om om de 3 weken 1 zaterdagvoormiddag te werken, je vrije dag is telkens op dinsdag waardoor je dus af en toe tijd kan maken voor een doktersafspraak, boodschap, ...
Bij voorkeur minimum 2 jaar werkervaring een soortgelijke functie (administratie, planning, ...)
De motivatie om steeds te willen bijleren d.m.v. opleidingen.
Je werkt in een afwisselend uurrooster (3 weken cyclus).
Week 1 werk je van maandag tot vrijdag van 8h-12h 12h30-17h30, vrij op dinsdagnamiddag.
Week 2 werk je van maandag tot zaterdag (zaterdag van 7h30-12h) en vrij op dinsdag.
Week 3 werk je van maandag tot vrijdag, vrij op dinsdag.
Je bent dus bereid om om de 3 weken 1 zaterdagvoormiddag te werken, je vrije dag is telkens op dinsdag waardoor je dus af en toe tijd kan maken voor een doktersafspraak, boodschap, ...
Informations sur l'entreprise
Werken bij dit bedrijf is werken aan een premium product in een veelzijdige en uitdagende omgeving waarin medewerkers de ruimte krijgen om zich zowel persoonlijk als professioneel te ontwikkelen. Als doelstelling hebben ze "King of the Road" zijn voor hun klanten, maar ook voor hun medewerkers. De klanten zijn terecht veeleisend, zowel voor het product als voor de organisatie. Deze onderneming is hier volledig op ingespeeld.
Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.
2800.00 - 3400.00 / mois
17/10/2024
Bruxelles-Capitale
Bruxelles-Capitale
Ventes et marketing
Ventes et marketing
Collaborateur service clientèle
Employé
Employé
Jour
-
Temps plein
452342