Poste vacant
Warehouse Administrator
Zaventem
Job fixe

2750.00 - 3000.00 / mois
6/11/2024
Brabant Flamand
Logistique et distribution
Employé
Jour
-
Temps plein

458154
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons

Voor de job als Warehouse administrator heeft onze klant volgend pakket in de aanbieding:

  • meteen een vast contract van onbepaalde duur

  • een brutoloon naar ervaring tussen 2700-3000 €

  • Maaltijdcheques van €8

  • Ecocheques van € 250

  • 29 verlofdagen

  • Hospitalisatie- en groepsverzekering



Description de l'emploi

Functieomschrijving:

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven magazijn medewerker voor een gespecialiseerde bedrijf in Zaventem, dat zich richt op Pharma en temperatuur-gecontroleerde producten. In deze rol zal je een combinatie van fysieke taken en logistieke administratieve taken uitvoeren, met respectievelijk 60% en 40% van je tijdsbesteding. Specifieke aandacht wordt gevraagd voor de regelgeving omtrent temperatuurgevoelige producten.

Taken en verantwoordelijkheden:

Fysieke taken (60%):


  • Ontvangst, controle en opslag van goederen volgens specifieke regelgeving voor temperatuurgevoelige producten.

  • Orderpicking en voorbereiden van verzendingen waarbij de juistheid van temperatuur en hygiëne gewaarborgd wordt.

  • Laden en lossen van vrachtwagens met inachtneming van temperatuurcontrole protocollen.

  • Zorgdragen voor een nette en veilige werkomgeving, met speciale aandacht voor temperatuurgevoelige opslagzones.

  • Voorzien van de juiste labeling en documentatie bij elke zending om naleving van de regelgeving te verzekeren.



Logistieke administratie (40%):


  • Nauwkeurig verwerken van inkomende en uitgaande orders in het systeem, inclusief temperatuurregistratie en tracking.

  • Bijhouden van een gedetailleerde voorraadadministratie, gericht op temperatuurgevoelige producten.

  • Communiceren met verschillende afdelingen en externe partners om een vlotte logistieke keten te waarborgen.

  • Documentatie en rapportage van logistieke processen, met nadruk op naleving van regelgeving en kwaliteitsstandaarden.


Votre profil

Vereisten:


  • Talenkennis: Nederlands en/of Frans + Engels (must), aangezien dit de voertaal binnen de onderneming is.

  • Flexibiliteit in werktijden: Bereidheid om te werken tussen 6u en 20u30, in samenspraak met collega's.

  • Ervaring in een magazijnomgeving, bij voorkeur met temperatuurgevoelige producten, is een pluspunt.

  • Goede computerkennis en ervaring met logistieke software.

  • Goede fysieke conditie, gezien de fysieke aard van de taken.

  • Teamspeler met goede communicatievaardigheden.

  • Zorgvuldigheid en discipline in het volgen van regelgeving en richtlijnen.


Informations sur l'entreprise

Onze klant is een belangrijke forwarder, in de top 10. Onze klant heeft een Amerikaanse bedrijfscultuur. De firma heeft een open en dynamische cultuur waarbinnen men een aantal activiteiten organiseerd. investeert in zijn medewerkers door middel van opleidingen en biedt ruime opleidingsmogelijkheid.

Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.