Vacature

Administratief Verantwoordelijke Autorecyclage

Kans op vast
3/6/2025
Bediende
Dag,
2 ploegen
-
Voltijds

497459

Wij bieden jou

Wanneer je bij onze klant begint te werken, zul je:


  • Marktconform salaris met maaltijd- en ecocheques, hospitalisatieverzekering en groepsverzekering

  • Werken bij een stabiele en groeiende werkgever die respect en teamwork waardeert

  • Een veelzijdige job waarin je een sleutelrol vervult binnen onze kernactiviteiten


Extralegale voordelen

Groepsverzekering
Maaltijdcheques
Hospitalisatieverzekering
Ecocheques

Functieomschrijving

Onze klant zoekt een collega voor de productiesite in Menen (BE) - Halluin (FR)

Je werkt in een flexibel uurrooster. De ene week begin je om 7u en ben je al midden de namiddag klaar. De andere week kun je langer slapen, maar werk je tot 18u

Je taken zijn divers:


  • Administratie, planning en organisatie rond het ophalen van afgedankte auto's en de recyclage ervan

  • Back-up voor collega's aan de weegbrug

  • Optimaliseren van flows rond afgedankte auto's en tweedehands wisselstukken in ons ERP-pakket

  • Bestellingen van materiaal of transporten

  • Eerste aanspreekpunt voor collega's, klanten en leveranciers


Jouw profiel

De ideale kandidaat heeft:


  • Een bachelordiploma in een economische/administratieve richting of autotechnologie

  • Stressbestendigheid en flexibiliteit in drukke omstandigheden

  • Uitstekende beheersing van Nederlands en Frans, Engels is een plus

  • Digitale vaardigheden met goede kennis van Excel en snelle adaptatie naar nieuwe ERP-systemen

  • Klantgerichtheid en goede communicatieve skills

  • Nauwkeurigheid en cijfermatig inzicht

  • Logisch denkvermogen en oplossingsgerichte werkwijze


Bedrijfsinformatie

Onze klant, een gekende speler op vlak van recyclage, hecht veel belang aan menselijk kapitaal. Zo staat het welzijn van de medewerkers voorop. Dit behalen ze door vele activiteiten te organiseren na de werkuren en hanteren ze een actief gezondheidsbeleid. De grootste troef van onze klant is de open communicatie en het respect voor de medewerkers. Zo streven ze naar korte communicatielijnen en hebben ze een uitgebreide personeelsdienst!

Met vele interne en externe opleidingsmogelijkheden is dit bedrijf zeker de moeite waard om voor te werken. Voor hun hoogtechnologisch machinepark zijn ze dan ook op zoek naar talenten om het team te versterken.

Erkenningsnummer: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
Diversiteit en inclusie zijn belangrijk voor Accent. Wie, wat of hoe je ook bent of waar je voor staat, het zijn jouw talenten die het verschil maken.

Solliciteer nu

Vul hieronder je persoonlijke gegevens in of haal ze automatisch op via WorkID.

Deze website is beschermd met reCAPTCHA, zie hiervoor de privacyverklaring en servicevoorwaarden van Google.

Heb je nog vragen?

Je contactpersoon helpt je graag.

LOUISE VANDEWIELE
LOUISE VANDEWIELE
ACCENT OFFICE & SALES IEPER