Vacature

Dossierbeheerder, voltijds

Kans op vast
3000.00 - 4000.00 / maand
5/6/2025
Bediende
Dag
-
Voltijds

498146

Wij bieden jou


  • Een veelzijdige en afwisselende functie binnen een groeiend bedrijf

  • Een informele en prettige werksfeer met enthousiaste collega’s

  • Ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling

  • Competitief verloningspakket

  • Gezellige bedrijfsuitjes en activiteiten

  • Vakantie deels vrij te kiezen – andere dagen liggen collectief vast, 20 wettelijke vakantiedagen en 12 ADV-dagen

  • Voltijdse tewerkstelling (40u) met een vast uurrooster



Functieomschrijving

Als dossierbeheerde ben je verantwoordelijk voor het accuraat beheren van financiële en administratieve dossiers.
Je werkt samen met collega’s en zorgt voor een vlotte gang van zaken binnen de processen.
Wat zijn je taken?

  • Inboeken en controleren van inkomende aankoopfacturen

  • Registreren van banktransacties en het up-to-date houden van de bankadministratie

  • Helpen bij het tijdig en correct uitvoeren van de BTW-aangifte

  • Bewaken en coördineren van de goedkeuringsprocedures voor facturen en documenten

  • Voorbereiden van betalingen aan leveranciers zodat deze tijdig worden betaald

  • Registreren en verwerken van creditcarduitgaven

  • Opvragen en opvolgen van creditnota’s en het correct verwerken van terugbetalingen

  • Contact onderhouden met leveranciers en klanten over openstaande facturen en herinneringen verzenden

  • Boeken, bijwerken en verwerken van diverse kosten- en opbrengstenposten.

  • Opstellen van eenvoudige financiële rapportages voor het management


Jouw profiel

Voor de functie van Dossierbeheerder zoeken we iemand met volgende competenties:

  • Je beschikt minimaal over een bachelor in een financiële richting

  • Ervaring in een soortgelijke functie is een sterke plus

  • Je hebt kennis van boekhoudsoftware en Microsoft Office (vooral Excel).

  • Je bent nauwkeurig, proactief en kunt goed zelfstandig werken.

  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands en in het Frans.

  • Je houdt ervan om zaken gestructureerd aan te pakken en bewaakt de deadlines.



Bedrijfsinformatie

Opgericht in 1979 mag onze klant zich ondertussen met trots één van de grootste aannemers in de niche van openbaar groen en netheid noemen.
Jaarlijks wordt er sterk geïnvesteerd in materieel maar ook in opleidingen, bijscholing en aanwerving van personeel. Zo houden ze de blik op de toekomst gericht!
Ze zijn gelegen te Wetteren en staat in voor allerhande:
Groenonderhoud van publieke domeinen: netheidsonderhoud, wegenonderhoud, tunnelreiniging, signalisatie

Erkenningsnummer: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
Diversiteit en inclusie zijn belangrijk voor Accent. Wie, wat of hoe je ook bent of waar je voor staat, het zijn jouw talenten die het verschil maken.

Solliciteer nu

Vul hieronder je persoonlijke gegevens in of haal ze automatisch op via WorkID.

Deze website is beschermd met reCAPTCHA, zie hiervoor de privacyverklaring en servicevoorwaarden van Google.