Vacature

Customer service advisor - Telecom - technische dienst

Kans op vast
2206.00 - 2664.00 / maand
7/7/2025
Bediende
Dag,
Weekend
-
Voltijds

500770

Wij bieden jou

Waarom je niet moet twijfelen:
We leiden je op tot multi-skilled medewerker, coachen je op basis van jouw individuele behoeften, zorgen dat je kan groeien, moedigen je aan om banden te smeden met de klant en maken dat die o zo belangrijke work-life balans goed zit.
Wat we nog bieden:
· Een marktconform salaris met heel wat voordelen (maaltijdcheques)
· Je start met een interimcontract, na positieve evaluatie volgt een contract van bepaalde duur
· De mogelijkheid tot thuiswerk, tot wel vier dagen per week
· Een intensieve opleiding van drie weken, on-site in Hasselt en tijdens de kantooruren
· Een hippe werkplek met toffe collega’s
. Werkdagen die voorbij vliegen, in een flexibel uurrooster tussen 8 en 20 uur en zaterdag van 9-17u30

Functieomschrijving


Je taken in customer service:

  • Klanten in de bovenste schuif leggen

  • De klant helpen dus, door te maken dat zijn/haar probleem opgelost is en hij/zij niet opnieuw contact moet opnemen

  • Is dat het? Nee, ook de manier waarop je dat doet, vinden we belangrijk

  • Je bent het sympathieke klankbord, de adviseur die actief luistert en signalen vliegensvlug oppikt

  • Als commercieel medewerker ben je ook verantwoordelijk voor het benaderen van potentiële klanten, onderhouden van bestaande klantenrelaties en het realiseren van verkoopdoelstellingen



Zin in een job met inhoud en afwisseling? Solliciteer nu!

Jouw profiel

Onze ideale klantendienstmedewerk(st)er:

Diploma speelt geen rol voor wie zijn tanden wil zetten in een job als advisor. Je moet vooral het verschil willen maken, het lef hebben over alles te babbelen en een vertrouwensband te creëren met klanten. We zoeken sociale dieren en geboren helpers.

· Je identificeert de behoeften en wensen van klanten en overtuigt deze van de voordelen van onze producten en diensten
· Je hebt een uitstekende communicatieve overtuigingskracht en je bent resultaatgericht
· Je redeneert logisch en denkt ‘digital first’
· Je werkt zelfstandig, maar aarzelt ook niet om de hulp in te roepen van collega’s, of om je teamleden een handje toe te steken
· Je wil groeien en nieuwe dingen leren
· Je past je flexibel aan klanten aan, en aan hun situaties en noden
· Met een mondje Engels scoor je extra punten

Bedrijfsinformatie

Je komt terecht bij onze klant die gespecialiseerd is in het verlenen van een breed pakket kennisintensieve Customer Care diensten. Actief vanuit vier locaties in de Benelux handelt het bedrijf jaarlijks vele miljoenen klantcontacten af (zowel B2B als B2C).

Erkenningsnummer: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
Diversiteit en inclusie zijn belangrijk voor Accent. Wie, wat of hoe je ook bent of waar je voor staat, het zijn jouw talenten die het verschil maken.

Solliciteer nu

Vul hieronder je persoonlijke gegevens in of haal ze automatisch op via WorkID.

laden