Vacature
Administratief medewerker
Kans op vast
bf61c894-8bea-41d9-9282-6fdd9d2a85f6
nl
FULL_TIME
Wij bieden jou
Een boeiende uitdaging bij de marktleider:
Je start bij dé referentie in de sector, waar innovatie, kwaliteit en teamwork centraal staan.
Een aantrekkelijk salarispakket:
Je ontvangt een competitief loon, aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques en hospitalisatieverzekering
Aandacht voor work-life balance:
Je werkt 37 uur per week in een 36-urenstelsel, waardoor je 6 extra ADV-dagen kan opnemen.
Werkuren: van 8u30 tot 17u (vrijdag tot 16u), zodat je weekend op tijd kan beginnen!
Werkcomfort en efficiëntie:
Je krijgt toegang tot de nieuwste en modernste werktools, zodat jij je job vlot en efficiënt kan uitvoeren.
Je werkt in een prachtig gerestaureerd pand.
Blijven groeien:
Via permanentie bijscholing en opleiding blijf je jezelf ontwikkelen en dagen we je uit om te groeien.
Klaar om het verschil te maken?
Contacteer ons via 056 36 15 70 of via aurelie.syssau@accentjobs.be
Je start bij dé referentie in de sector, waar innovatie, kwaliteit en teamwork centraal staan.
Een aantrekkelijk salarispakket:
Je ontvangt een competitief loon, aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques en hospitalisatieverzekering
Aandacht voor work-life balance:
Je werkt 37 uur per week in een 36-urenstelsel, waardoor je 6 extra ADV-dagen kan opnemen.
Werkuren: van 8u30 tot 17u (vrijdag tot 16u), zodat je weekend op tijd kan beginnen!
Werkcomfort en efficiëntie:
Je krijgt toegang tot de nieuwste en modernste werktools, zodat jij je job vlot en efficiënt kan uitvoeren.
Je werkt in een prachtig gerestaureerd pand.
Blijven groeien:
Via permanentie bijscholing en opleiding blijf je jezelf ontwikkelen en dagen we je uit om te groeien.
Klaar om het verschil te maken?
Contacteer ons via 056 36 15 70 of via aurelie.syssau@accentjobs.be
Functieomschrijving
Als Administratief medewerker ben jij de spil in de organisatie.
Je verwerkt administraties, houdt de planning strak, verzorgt facturatie en bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, makelaars en experten.
Je denkt mee, bewaakt de kwaliteit en springt flexibel in waar nodig.
Jouw taken:
Je verwerkt administraties, houdt de planning strak, verzorgt facturatie en bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, makelaars en experten.
Je denkt mee, bewaakt de kwaliteit en springt flexibel in waar nodig.
Jouw taken:
- Inplannen en opvolgen van opdrachten
- Verwerken van administratie en rapporten
- Facturatie en opvolgen van betalingen
- Opstellen van offertes
- Klantgericht telefonisch en per mail communiceren
- Technische ondersteuning bieden aan experten
- Kwaliteitscontrole van rapporten
Jouw profiel
Voor de vacature van Administratief bediende in Kortrijk zijn wij op zoek naar:
- Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring
- Vlotte tweetaligheid NL/FR, Engels is een plus
- Sterk organisatorisch, nauwkeurig en proactief
- Digitale skills, met vlotte kennis van MS Office
- Teamplayer met een commerciële en klantgerichte instelling
Bedrijfsinformatie
Onze klant is vlot bereikbaar met voldoende parkeermogelijkheid.
Erkenningsnummer: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
Diversiteit en inclusie zijn belangrijk voor Accent. Wie, wat of hoe je ook bent of waar je voor staat, het zijn jouw talenten die het verschil maken.
2400.00 - 3500.00 / maand
22/7/2025
West-Vlaanderen
Administratie
Administratief bediende
Bediende
Bediende
Dag
-
Voltijds
502595
Solliciteer nu
Vul hieronder je persoonlijke gegevens in of haal ze automatisch op via WorkID.
Heb je nog vragen?
Je contactpersoon helpt je graag.