Vacature

Administratief medewerker

Kans op vast
2400.00 - 3500.00 / maand
22/7/2025
Bediende
Dag
-
Voltijds

502595

Wij bieden jou

Een boeiende uitdaging bij de marktleider:
Je start bij dé referentie in de sector, waar innovatie, kwaliteit en teamwork centraal staan.

Een aantrekkelijk salarispakket:
Je ontvangt een competitief loon, aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques en hospitalisatieverzekering

Aandacht voor work-life balance:
Je werkt 37 uur per week in een 36-urenstelsel, waardoor je 6 extra ADV-dagen kan opnemen.
Werkuren: van 8u30 tot 17u (vrijdag tot 16u), zodat je weekend op tijd kan beginnen!

Werkcomfort en efficiëntie:
Je krijgt toegang tot de nieuwste en modernste werktools, zodat jij je job vlot en efficiënt kan uitvoeren.
Je werkt in een prachtig gerestaureerd pand.

Blijven groeien:
Via permanentie bijscholing en opleiding blijf je jezelf ontwikkelen en dagen we je uit om te groeien.

Klaar om het verschil te maken?
Contacteer ons via 056 36 15 70 of via aurelie.syssau@accentjobs.be

Functieomschrijving

Als Administratief medewerker ben jij de spil in de organisatie.
Je verwerkt administraties, houdt de planning strak, verzorgt facturatie en bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, makelaars en experten.
Je denkt mee, bewaakt de kwaliteit en springt flexibel in waar nodig.

Jouw taken:

  • Inplannen en opvolgen van opdrachten

  • Verwerken van administratie en rapporten

  • Facturatie en opvolgen van betalingen

  • Opstellen van offertes

  • Klantgericht telefonisch en per mail communiceren

  • Technische ondersteuning bieden aan experten

  • Kwaliteitscontrole van rapporten


Jouw profiel

Voor de vacature van Administratief bediende in Kortrijk zijn wij op zoek naar:


  • Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring

  • Vlotte tweetaligheid NL/FR, Engels is een plus

  • Sterk organisatorisch, nauwkeurig en proactief

  • Digitale skills, met vlotte kennis van MS Office

  • Teamplayer met een commerciële en klantgerichte instelling


Bedrijfsinformatie

Onze klant is vlot bereikbaar met voldoende parkeermogelijkheid.

Erkenningsnummer: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
Diversiteit en inclusie zijn belangrijk voor Accent. Wie, wat of hoe je ook bent of waar je voor staat, het zijn jouw talenten die het verschil maken.

Solliciteer nu

Vul hieronder je persoonlijke gegevens in of haal ze automatisch op via WorkID.

Deze website is beschermd met reCAPTCHA, zie hiervoor de privacyverklaring en servicevoorwaarden van Google.

Heb je nog vragen?

Je contactpersoon helpt je graag.

AURÉLIE SYSSAU
AURÉLIE SYSSAU
ACCENT OFFICE & SALES MOUSCRON