Vacature

Sales Operations and Support Officer

Kans op vast
2500.00 - 4500.00 / maand
8/7/2025
Bediende
Dag
-
Voltijds

502883

Wij bieden jou


Voor de functie van Customer Service Office krijg je volgend loonpakket:

  • Brutoloon op basis van ervaring

  • Maaltijdcheques

  • Ecocheques

  • Flexibele werkuren

  • 12 ADV-dagen

  • Hospitalisatieverzekering

  • Groepsverzekering

  • Je komt terecht in een bedrijfscultuur die welzijn en gezondheid van de werknemers vooropstelt.

  • Ze zijn actief in meerdere landen, zo krijg je de mogelijkheid om te werken in een internationale omgeving.


Extralegale voordelen

Groepsverzekering
Maaltijdcheques
Verlof / ADV dagen
Hospitalisatieverzekering
Laptop
Ecocheques
Flexibele uren

Functieomschrijving

Welke taken zal je uitoefenen als Sales Operations and Support Officer:

  • Je biedt ondersteuning aan collega's op zowel commercieel als administratief vlak.

  • Je analyseert inkomende gegevens om relevante inzichten te verkrijgen, trends te identificeren en prognoses te stellen die de besluitvorming ondersteunen.

  • Je fungeert als tweedelijnsaanspreekpunt voor klanten, waarbij je verantwoordelijk bent voor het bieden van tijdige, vlotte, en correcte antwoorden op hun vragen.

  • Je streeft naar het behalen van commerciële doelstellingen en het identificeren van nieuwe zakelijke kansen.

  • Je biedt ondersteuning bij- en coördineert Tenders in samenspraak met Area Sales Directors & Corporate Key Account Director.

  • Je berekent prijzen, rekening houdende met criteria zoals de houtindex.

  • Je monitort klantengedrag: opvragen van forecast oefeningen, controleren van de nauwkeurigheid ervan en hierover intern en extern rapporteren.

  • Je maakt gebruik van interne systemen zoals Power-Bi, CRM, EPACK en PDS om rapporten zo begrijpelijk en gebruiksklaar te stellen aan de salesafdeling en andere stakeholders voor verder gebruik.



Jouw profiel

Als Sales Operation and Support Officer zoeken we volgend profiel:

  • Je behaalde een Master / Bachelorsdiploma of je bent gelijkgesteld door ervaring.

  • Je hebt kennis van Nederlands, Duits en Frans.

  • Je hebt uitstekende analytische vaardigheden.

  • Je beschikt over een rijbewijs B.

  • Je werkt bij voorkeur fulltime.

  • Je beschikt over volgende waarden: ondernemerschap, passie, respect en resultaatgerichtheid zitten in je genen.


Bedrijfsinformatie

Het bedrijf is al 30 jaar actief binnen de houtverpakkingsindustrie. Het bedrijf werd opgericht in Frankrijk in het jaar 1993. Het begon met het herstel en de verkoop van houten tweedehandspallets en handelt momenteel zowel in tweedehands- als in nieuwe pallets.

Erkenningsnummer: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
Diversiteit en inclusie zijn belangrijk voor Accent. Wie, wat of hoe je ook bent of waar je voor staat, het zijn jouw talenten die het verschil maken.

Solliciteer nu

Vul hieronder je persoonlijke gegevens in of haal ze automatisch op via WorkID.

Deze website is beschermd met reCAPTCHA, zie hiervoor de privacyverklaring en servicevoorwaarden van Google.

Heb je nog vragen?

Je contactpersoon helpt je graag.

TAMARA VERPLANCKE
TAMARA VERPLANCKE
ACCENT OFFICE & SALES OOSTENDE