Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français
Statut:Employé
Employé
Domaine de fonction:Ressources humainesDroitVentes et marketing
Ressources humaines, Droit, Ventes et marketing
Collaborateur service clientèle
Mise à jour:8/3/2024
Province:Limburg
Limburg
nl
FULL_TIME
Type de contrat: Possibilité fixe
Référence: 346931
Salaire: € 2200.00 - 3000.00 / mois
Binnen dit team biedt je als customer care medewerker ondersteuning aan de payroll officers.
Jij zorgt ervoor dat zij de focus kunnen houden bij hun loonberekeningen.
Jouw kerntaak bestaat uit het beantwoorden van telefonische oproepen van klanten.
Zij zullen vragen hebben over allerhande personeelsvragen. Dit zijn zeer generalistische vragen en kunnen met het volledige spectrum van sociale wetgeving te maken hebben.
Telefonisch zal je hen dan ook een antwoord bieden op die vragen. Je grasduint door de verschillende klantendossiers en stelt bijkomende informatieve vragen zodat je een oplossing hebt gevonden.
De complexe juridische materie kan je op een begrijpbare manier uitleggen aan de klant.
Stel dat je niet onmiddellijk een antwoord kan bieden dan kan je beroep doen op de verantwoordelijke payroll officer.
Je functioneert als eerste lijn contactpersoon tussen klant en collega payroll officer.
Het customer care team werkt vanuit twee locaties : Gent en Hasselt.
Je moet dus bereid zijn om 1 à 2 keer per week je te verplaatsen naar deze kantoren.
Jij zorgt ervoor dat zij de focus kunnen houden bij hun loonberekeningen.
Jouw kerntaak bestaat uit het beantwoorden van telefonische oproepen van klanten.
Zij zullen vragen hebben over allerhande personeelsvragen. Dit zijn zeer generalistische vragen en kunnen met het volledige spectrum van sociale wetgeving te maken hebben.
Telefonisch zal je hen dan ook een antwoord bieden op die vragen. Je grasduint door de verschillende klantendossiers en stelt bijkomende informatieve vragen zodat je een oplossing hebt gevonden.
De complexe juridische materie kan je op een begrijpbare manier uitleggen aan de klant.
Stel dat je niet onmiddellijk een antwoord kan bieden dan kan je beroep doen op de verantwoordelijke payroll officer.
Je functioneert als eerste lijn contactpersoon tussen klant en collega payroll officer.
Het customer care team werkt vanuit twee locaties : Gent en Hasselt.
Je moet dus bereid zijn om 1 à 2 keer per week je te verplaatsen naar deze kantoren.
Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.
Robine Van Genechten
Consultant