Poste vacant

Klantendienstmedewerker Eneco - NL+FR

Possibilité fixe
2206.00 - 2664.00 / mois
22/5/2025
Employé
Jour
-
Temps plein

490135
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons

We verwachten veel. Maar wat krijg je terug voor deze functie als klantendienstmedewerker?


  • Voltijds werken van ma-vrij 8u30 tot 17u (met 1x per week een 'late shift')

  • De 1e weken werk je voltijds op kantoor in Mechelen

  • Thuiswerk mogelijk na inwerkperiode (2 dagen op kantoor, 2 dagen thuiswerk en 1 dag vrije keuze: thuis of kantoor)

  • Vlot bereikbaar met het openbaar vervoer

  • Je komt terecht in een groot maar hecht en collegiaal team

  • Elke dag weer mogelijkheden om te groeien, te leren en trainingen te volgen

  • Optie vast

  • Vast bruto loon volgens PC 200 naar ervaring

  • Maaltijdcheques na 3 maand in dienst

  • Een bedrijf met doorgroeimogelijkheden naar andere functies en/of projecten


Description de l'emploi

Als klantendienstmedewerker voor Eneco ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze B2B klanten.

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden als klantendienstmedewerker te Mechelen?
Je helpt de zakelijke klanten verder met al hun vragen over facturatie, betalingen, verhuizingen, creditnota’s en andere administratieve zaken.
Het is ook belangrijk om de klanten op de hoogte te houden van de oplossingen en opvolgingen van hun vragen of verzoeken.
Natuurlijk zal je jouw commerciële flair ook kunnen gebruiken om kansen en risico's te detecteren.
Je werkt nauw samen met je collega’s en rapporteert aan de B2B Teamleader.

Votre profil

De ideale kandidaat voor de functie van klantendienstmedewerker te Mechelen ziet er als volgt uit:


  • Spreekt en schrijft vlot Nederlands en Frans

  • Is vriendelijk, geduldig en empathisch

  • Je kan vlot met een computer werken

  • Bij voorkeur heb je ervaring als klantendienstmedewerker en/of interesse in de energie sector


Informations sur l'entreprise

Je komt terecht bij onze klant die gespecialiseerd is in het verlenen van een breed pakket kennisintensieve Customer Care diensten. Actief vanuit vier locaties in de Benelux handelt het bedrijf jaarlijks vele miljoenen klantcontacten af (zowel B2B als B2C).

Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.