Vacature
Account Manager KMO's
Kans op vast
ac9f1d9b-a3af-40ae-a2ed-56afff3acff4
nl
FULL_TIME
Bediende
Bediende
Dag
-
Voltijds
484289
Wij bieden jou
Werken in dit bedrijf brengt heel wat wederzijdse flexibiliteit met zich mee. Als payroll consultant zorg je ervoor dat je jouw deadlines haalt.
Daartegenover staat:
Daartegenover staat:
- Een tewerkstelling optie vast met mogelijkheid tot onmiddellijk vast contract (bespreekbaar).
- Een voltijds uurrooster van 39 uur per week.
- Max. 26 verlofdagen die in onderling overleg met de collega's naar keuze kan worden ingepland; zij vormen dan ook een back-up voor jouw klanten in jouw afwezigheid.
- Eén extra verlofdag bouw je op per 5 jaar anciënniteit.
- Een bespreekbaar bruto maandloon afhankelijk van relevante ervaring.
- Een bonus van 10% na 1 jaar anciënniteit.
- Maaltijdcheques van € 8 per dag.
- Ecocheques van € 250 per jaar.
- Hospitalisatieverzekering en privéongevallenverzekering.
- Groepsverzekering.
- Kosten van het openbaar vervoer die 100% worden terugbetaald.
- Een cafetariaplan (wagen, elektrische fiets, gsm, laptop...).
Functieomschrijving
Als Account Manager KMO's in Antwerpen speel je een cruciale rol in het uitbreiden van ons netwerk binnen middelgrote ondernemingen (20 tot 200 werknemers).
- Je spot actief nieuwe businesskansen en speelt gericht in op interessante prospecten.
- Ons sales support team plant afspraken in, zodat jij je kan focussen op strategische gesprekken en het opbouwen van duurzame klantrelaties.
- Je analyseert payroll- en HR-processen, doorgrondt complexe noden en koppelt hier de juiste oplossingen – inclusief softwaretools – aan.
- Je presenteert onze oplossingen op een heldere en overtuigende manier, stelt offertes op en onderhandelt over samenwerkingen.
- Je bouwt een sterk netwerk op, speelt in op bijkomende HR-behoeften en benut commerciële opportuniteiten waar dat relevant is.
- Je volgt evoluties binnen HR-dienstverlening op en deelt waardevolle marktinzichten met je team en andere afdelingen zoals Marketing.
Jouw profiel
Wie ben jij?
- Jij hebt een bachelor- of masterdiploma en minstens 5 jaar commerciële ervaring, bij voorkeur in de dienstensector.
- Ervaring in HR is een plus.
- Jij hebt een sterk analytisch vermogen en kan complexe HR- en payrollprocessen snel doorgronden om klanten op maat te adviseren.
- Jij spreekt vloeiend Nederlands; andere talen zijn mooi meegenomen.
- Jij hebt interesse in softwareoplossingen en kan hun meerwaarde helder overbrengen.
- Jij bent communicatief sterk en werkt vlot samen met collega’s, klanten en andere stakeholders.
- Jij bent zelfstandig en kan autonoom werken, waarbij jij zelf jouw agenda beheert en afspraken maakt met het Sales support team.
Bedrijfsinformatie
Met een 30-tal kantoren en net geen 2000 medewerkers, is onze klant toonaangevend binnen de HRM-sector. Als medewerker ondersteun en adviseer je 81.000 ondernemingen en 135.000 kleine zelfstandigen met hun personeelszaken.
Een verantwoordelijkheid waarbij je de nodige ondersteuning krijgt bij onze klant. De waarde levenslang leren is hier zeker aan de orde. Bij opstart volg je een volledig onboarding-traject. Bestaande uit fysieke opleidingen, e-learning, begeleiding on the job door ervaren collega's, IT-opleidingen...
Ook voor de meest ervaren medewerkers worden er steeds opleidingsdagen georganiseerd zodat zij op de hoogte blijven van de veranderingen binnen bv. sociale wetgeving, compliance en dergelijke meer.
Deze dienstverlening is dan ook de rode draad die gevolgd wordt door alle medewerkers.
Onze klant biedt zijn medewerkers voldoende mogelijkheden om autonoom te werken, verantwoordelijkheid te nemen en hun ambities te bereiken. Wederzijds vertrouwen en een open communicatiestijl vormen hierin een belangrijke meerwaarde. Transparantie wordt hier dan ook als een kernwaarde gezien.
Ondanks de grootte van deze onderneming, kom je toch terecht in een familiale werkomgeving waarbij de verschillende teams sterk op elkaar zijn ingespeeld en zeer nauw samenwerken om een uitstekende service te bieden. Eenmaal per jaar komt het hele bedrijf samen voor een groot personeelsfeest die ze toepasselijk 'de fiësta' noemen. Een after work drink, teambuildingsactiviteit of gaan samen lunchen over de middag kan zeker ook. En om de samenhorigheid over de verschillende vestigingen nog meer aan te wakkeren is er een tijdschrift en podcast.
Ben je bereid om levenslang te investeren in jouw payroll-kennis?
Wil je een deel uitmaken van een hecht team die samen streeft naar klantentevredenheid?
Aarzel dan niet om ons te contacteren via onderstaande gegevens.
Een verantwoordelijkheid waarbij je de nodige ondersteuning krijgt bij onze klant. De waarde levenslang leren is hier zeker aan de orde. Bij opstart volg je een volledig onboarding-traject. Bestaande uit fysieke opleidingen, e-learning, begeleiding on the job door ervaren collega's, IT-opleidingen...
Ook voor de meest ervaren medewerkers worden er steeds opleidingsdagen georganiseerd zodat zij op de hoogte blijven van de veranderingen binnen bv. sociale wetgeving, compliance en dergelijke meer.
Deze dienstverlening is dan ook de rode draad die gevolgd wordt door alle medewerkers.
Onze klant biedt zijn medewerkers voldoende mogelijkheden om autonoom te werken, verantwoordelijkheid te nemen en hun ambities te bereiken. Wederzijds vertrouwen en een open communicatiestijl vormen hierin een belangrijke meerwaarde. Transparantie wordt hier dan ook als een kernwaarde gezien.
Ondanks de grootte van deze onderneming, kom je toch terecht in een familiale werkomgeving waarbij de verschillende teams sterk op elkaar zijn ingespeeld en zeer nauw samenwerken om een uitstekende service te bieden. Eenmaal per jaar komt het hele bedrijf samen voor een groot personeelsfeest die ze toepasselijk 'de fiësta' noemen. Een after work drink, teambuildingsactiviteit of gaan samen lunchen over de middag kan zeker ook. En om de samenhorigheid over de verschillende vestigingen nog meer aan te wakkeren is er een tijdschrift en podcast.
Ben je bereid om levenslang te investeren in jouw payroll-kennis?
Wil je een deel uitmaken van een hecht team die samen streeft naar klantentevredenheid?
Aarzel dan niet om ons te contacteren via onderstaande gegevens.
Erkenningsnummer: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
Diversiteit en inclusie zijn belangrijk voor Accent. Wie, wat of hoe je ook bent of waar je voor staat, het zijn jouw talenten die het verschil maken.
4/4/2025
Sales & verkoop
Sales manager
Bediende
Bediende
Dag
-
Voltijds
484289
Heb je nog vragen?
Je contactpersoon helpt je graag.
KIMBERLY VERLEYSEN
ACCENT LARGE ACCOUNTS - SERVICES