Vacature

Accountant

Kans op vast
2800.00 - 4000.00 / maand
12/3/2025
Bediende
Dag
-
Voltijds

484910

Wij bieden jou

Wat heeft onze klant te Blankenberge te bieden voor de functie van Accountant?


  • Een fulltime contract van onbepaalde duur

  • Een loon waar je blij van wordt aangevuld met tal van extralegale voordelen

  • Een toffe werkomgeving in een gloednieuw en modern kantoor

  • Ondersteuning van ervaren collega's die je zullen helpen om een expert in je vak te worden

  • Een optimale work-life balans. Mogelijkheid tot thuis- en afstandswerk en flexibiliteit in en buiten de werkuren

  • Een opleidingsbudget en deelname aan events

  • Mogelijkheid tot begeleiding stage ITAA

  • Friday after-work drinks & après BTW dinners!


Functieomschrijving

Wat zijn de taken als Accountant bij onze klant te Blankenberge?


  • Je verwerkt en controleert complexe boekhoudkundige transacties

  • Je stelt tussentijdse cijfers op en beantwoordt de vragen van klanten

  • Je kan een dossier zelfstandig afwerken van A tot Z

  • Je zorgt voor de opmaak en indiening van BTW-aangiftes, aangiftes in de personenbelasting en vennootschapsbelasting

  • Je begeleidt klanten bij vragen over hun fiscale aangiftes

  • Je adviseert klanten over fiscale en boekhoudkundige optimalisaties

  • Je maakt financiële plannen op en helpt de klanten bij de opstart van hun eenmanszaak of vennootschap

  • Je speelt een adviserende rol ten aanzien van de algemeen directeur

  • Je draagt bij aan de ontwikkeling en optimalisering van onze interne processen


Jouw profiel

Naar welk profiel is onze klant te Blankenberge naar op zoek?


  • Je hebt een bachelordiploma in Accountancy of een gelijkwaardige opleiding

  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring als accountant in een boekhoudkantoor

  • Je bent tweetalig NL/FR. Kennis van het Engels is een plus

  • Je hebt een brede kennis van boekhoudkundige en fiscale wetgeving.

  • Je bent een ervaren gebruiker van boekhoudkundige softwarepakketten (werken met YUKI is een pluspunt)

  • Je bent nauwkeurig, gestructureerd en hebt oog voor detail

  • Je bent oprecht, spontaan en discreet

  • Je bent klantgericht en hebt uitstekende communicatieve vaardigheden

  • Je bent een teamplayer met een proactieve en flexibele instelling

  • Je stemt er dus mee in om nieuwe werkmethodes te leren kennen die je misschien nog niet gewend bent


Bedrijfsinformatie

Bij onze klant zijn er geen verrassingen, alleen zekerheden. Je weet vooraf hoeveel je dossier zal kosten en wanneer je facturen zal ontvangen. Alles wordt van A tot Z online geregeld, zo werk je efficiënt en bespaar je kostbare tijd die je kan besteden aan wat echt telt: het runnen van je onderneming.

Erkenningsnummer: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
Diversiteit en inclusie zijn belangrijk voor Accent. Wie, wat of hoe je ook bent of waar je voor staat, het zijn jouw talenten die het verschil maken.

Solliciteer nu

Vul hieronder je persoonlijke gegevens in of haal ze automatisch op via WorkID.

Deze website is beschermd met reCAPTCHA, zie hiervoor de privacyverklaring en servicevoorwaarden van Google.

Heb je nog vragen?

Je contactpersoon helpt je graag.

Sharon De Backer
ACCENT OFFICE & SALES BRUGGE