Vacature

Financieel Administratief Medewerker

Kans op vast
29/4/2025
Bediende
Dag
-
Voltijds

486588

Wij bieden jou

Voor deze job als financieel administratief medewerker in Deurne biedt onze klant:


  • Een voltijdse tewerkstelling van 38 uur per week.

  • Glijdende uren tot 9u00.

  • Thuiswerk mogelijk.

  • Verlofdagen + ADV dagen.




  • Bruto maandloon afhankelijk van relevante ervaring.

  • Maaltijdcheques.

  • Hospitalisatieverzekering.

  • Groepsverzekering.

  • Kortingen/voordelen via Benefits@Work.

  • Laptop, gsm met abonnement.


Functieomschrijving

In deze veelzijdige rol ondersteun je de financiële administratie met diverse taken.


  • Je bent verantwoordelijk voor de facturatie naar klanten en het aanmaken en registreren van klanten bij de RSZ-administratie.

  • Verder verwerk en controleer je uitgaande facturen en zorg je voor de juiste administratieve afhandeling.

  • Je beheert de openstaande facturen en verstuurt herinneringsbrieven, e-mails en aanmaningen, zowel telefonisch als per e-mail.

  • Daarnaast zorg je voor een correcte archivering van financiële documenten en het naleven van interne en externe regelgeving met betrekking tot documentbeheer.

  • Je werkt voornamelijk in Deurne en zult na de onboardingfase ook richting Lokeren of Sint-Niklaas werken.


Jouw profiel

Wie ben je?


  • Jij hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring en beschikt over sterke administratieve vaardigheden.

  • Je werkt nauwkeurig, hebt oog voor detail en een affiniteit voor cijfers.

  • Je hebt een een goede beheersing van Microsoft Office (Excel-Word) en ervaring met facturatiesoftware.

  • Je kunt zelfstandig werken en tegelijkertijd goed functioneren in teamverband.

  • Sterke communicatieve vaardigheden, zowel telefonisch als schriftelijk, zijn essentieel.

  • Noties boekhouden en interesse in administratieve en financiële processen zijn een pluspunt. - Jij bent matuur, communicatief en nauwkeurig, en je kunt zelfstandig werken, plannen en prioriteiten stellen.


Bedrijfsinformatie


  • *Werken bij deze onderneming: maak een verschil met Impact, Inclusie en Duurzaamheid**



Onze klant gelooft in de kracht van een warme, hechte gemeenschap waarin iedereen zich vanaf dag één thuis voelt. Als familiebedrijf koesteren zij diversiteit en moedigen out-of-the-box denken aan om samen te groeien. Hun professionele schoonmaakdiensten richten zich op kantoren en klanten binnen de farma-, cosmetica- en food & beverage-sectoren, altijd met duurzaamheid als topprioriteit.

Deze onderneming maakt graag impact: van waterputten in Afrika tot vrijwilligerswerk bij maatschappelijke projecten; iedereen draagt bij aan een betere wereld. Hun teambuildingactiviteiten worden zo gewaardeerd dat ze alles behalve een verplichting voelen.

Erkenningsnummer: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
Diversiteit en inclusie zijn belangrijk voor Accent. Wie, wat of hoe je ook bent of waar je voor staat, het zijn jouw talenten die het verschil maken.