Vacature
Dossierbeheerder | NL & FR | Ukkel
Kans op vast
9301da03-3824-465d-96da-69e70f88c1cb
nl
FULL_TIME
2500.00 - 3000.00 / maand
31/3/2025
Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Wij bieden jou
In ruil voor jouw inzet en talenten voor de functie als Front Office Administratief Bediende te Ukkel biedt onze klant het volgende aan;
- Een maandloon naar gelang jouw relevante ervaring
- Een vast contract na 6 maanden onder interim, op dit moment kan er over jouw loon onderhandeld worden
- Een kilometervergoeding
- Een 39-uren week, wat betekent dat je 6 extra ADV per jaar krijgt
- Glijdende uren
- Een familiale en dynamische sfeer
- Een mooie leerschool voor wie een stap in de juridische wereld wilt zetten
Functieomschrijving
Bij onze klant te Ukkel zal jou takenpakket er als volgt uitzien
- Administratief beheer van juridische dossiers: volgen en verwerken van documenten, bijwerken van databases
- Organisatie van beslagen: planning van beslagrondes voor gerechtsdeurwaarders, maken van afspraken met de politie en slotenmaker
- Communicatie: beheer van telefoongesprekken, ontvangst van klanten en diverse betrokkenen
- Ondersteuning aan gerechtsdeurwaarders: voorbereiding en opvolging van akten, assistentie bij administratieve procedures
- Ordenen en archiveren: organiseren en onderhouden van systemen voor documentopslag
- Coördinatie met het team: nauw samenwerken met gerechtsdeurwaarders en andere teamleden om de activiteiten van het kantoor te optimaliseren
Jouw profiel
Voor deze vacature zijn we op zoek naar een rigoureuze en dynamische dossierbeheerder. Het ideale profiel beschikt over de volgende vaardigheden:
- minimum een secundaire diploma (ASO)
- Ervaring met werken in een juridische omgeving, bij voorkeur met gerechtsdeurwaarders of interesse in de sector
- Beheersing van de computerprogramma’s (Microsoft Office Suite)
- Uitstekende organisatorische vaardigheden en een groot oog voor detail
- Uitstekende communicatieve vaardigheden; geen perfecte beheersing van het Nederlands vereist, Frans zeer goed
- Discretie en respect voor vertrouwelijkheid
- Vermogen om zelfstandig te werken en in teamverband
- Proactiviteit en aanpassingsvermogen aan verschillende situaties
- Praktisch denkvermogen en het vermogen om gevarieerde taken efficiënt uit te voeren
Bedrijfsinformatie
Het gerechtsdeurwaarderskantoor is een van de grootste van België met een zeer interessante klantenportefeuille. Je krijgt de kans om alle facetten van de wereld van gerechtsdeurwaarders te leren kennen. Je komt terecht in een gezellig en veelzijdig team.
Erkenningsnummer: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
Diversiteit en inclusie zijn belangrijk voor Accent. Wie, wat of hoe je ook bent of waar je voor staat, het zijn jouw talenten die het verschil maken.
2500.00 - 3000.00 / maand
31/3/2025
Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Administratie
Administratief bediende
Bediende
Bediende
Dag
-
Voltijds
487569
Solliciteer nu
Vul hieronder je persoonlijke gegevens in of haal ze automatisch op via WorkID.
Heb je nog vragen?
Je contactpersoon helpt je graag.