Vacature
HR Business Support
Kans op vast
6b973bd7-e675-4c8f-9178-8cd3608b77cd
nl
FULL_TIME
Bediende
Bediende
Dag
-
Voltijds
487749
Wij bieden jou
Voor deze job als HR Business Support in Deurne biedt onze klant het volgende:
- een voltijdse tewerkstelling van 40 uur per week
- glijdende uren tot 9u00
- thuiswerk tot max. 3 dagen per week (na de inwerkperiode); dinsdag en donderdag zijn de vaste kantoordagen samen met het volledige team
- 12 betaalde verlofdagen per jaar, vrij op te nemen
- een bruto maandloon afhankelijk van relevante ervaring
- maaltijdcheques van €5,77 per gewerkte dag
- hospitalisatieverzekering
- groepsverzekering
- kortingen/voordelen via Benefits@Work
- laptop, gsm met abonnement
- een volledig uitgewerkt onboardingstraject waarin je de verschillende afdelingen op het hoofdkantoor in Deurne leert kennen
- een plekje in een familiaal bedrijf met hechte teams, waar iedereen elkaar kent en elkaar helpt waar nodig
Functieomschrijving
In de rol van HR Business Support in Deurne zorg jij ervoor dat alles op administratief en organisatorisch vlak op rolletjes loopt binnen de HR-afdeling. Je werkt samen met collega’s uit verschillende teams, zorgt voor een soepele HR-ondersteuning en hebt altijd een oog voor detail. Jouw inzet zorgt ervoor dat alles op de achtergrond perfect geregeld is, zodat het team optimaal kan presteren!
Je taken bestaan onder andere uit:
Rekrutering:
Admin & opleidingen:
Je taken bestaan onder andere uit:
Rekrutering:
- Beheren van de sollicitaties@ mailbox en opvolgen van sollicitaties
- Vacatures publiceren en sluiten op verschillende platformen
- Interviews inplannen met de nodige collega’s en de nodige voorbereidingen treffen
- Ondersteuning bieden bij arbeidersvacatures, waaronder het organiseren van jobdagen bij de klant in samenwerking met partners en area managers/site managers
- Het inschrijven van nieuwe medewerkers en uitschrijven bij uitdiensttreding via ons platform
Admin & opleidingen:
- Collega’s inschrijven voor opleidingen, afhankelijk van de noden van de organisatie
- Opleidingsattesten klasseren in de personeelsdossiers
- Mede-beheren van de opleidingen mailbox
- Het aanvullen van de opleidingslijst en het beheren van opleidingskosten
- Registreren van opleidingen in het ERP-systeem voor arbeiders en bedienden
- Waarborgen van de volledigheid en nauwkeurigheid van personeelsdossiers tijdens audits
Jouw profiel
Wie ben jij?
- Je hebt een HR-gerelateerde opleiding genoten
- Je hebt 2-3 jaar ervaring in rekrutering van arbeiders en bedienden
- Je hebt goede organisatorische vaardigheden en kan zelfstandig werken
- Je hebt een proactieve en flexibele werkhouding
- Je kan goed communiceren en hebt een klantgerichte instelling
- Kennis van opleidingsadministratie en sociaal-juridische documenten is een pluspunt
- Je werkt nauwkeurig en bent in staat om meerdere taken tegelijk te beheren
Bedrijfsinformatie
- *Werken bij deze onderneming: maak een verschil met Impact, Inclusie en Duurzaamheid**
Onze klant gelooft in de kracht van een warme, hechte gemeenschap waarin iedereen zich vanaf dag één thuis voelt. Als familiebedrijf koesteren zij diversiteit en moedigen out-of-the-box denken aan om samen te groeien. Hun professionele schoonmaakdiensten richten zich op kantoren en klanten binnen de farma-, cosmetica- en food & beverage-sectoren, altijd met duurzaamheid als topprioriteit.
Deze onderneming maakt graag impact: van waterputten in Afrika tot vrijwilligerswerk bij maatschappelijke projecten; iedereen draagt bij aan een betere wereld. Hun teambuildingactiviteiten worden zo gewaardeerd dat ze alles behalve een verplichting voelen.
Erkenningsnummer: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
Diversiteit en inclusie zijn belangrijk voor Accent. Wie, wat of hoe je ook bent of waar je voor staat, het zijn jouw talenten die het verschil maken.
12/5/2025
Human resources
HR manager
Bediende
Bediende
Dag
-
Voltijds
487749
Solliciteer nu
Vul hieronder je persoonlijke gegevens in of haal ze automatisch op via WorkID.
laden