Vacature

Administratief bediende dierenarts

Kans op vast
2700.00 - 3000.00 / maand
13/5/2025
Bediende
Dag,
Volcontinu
-
Voltijds

492859

Wij bieden jou

Wat bieden ze jou?


  • Opstarten op uitzend optie vast contracten. Bij voorkeur snelle opstart!

  • Een fulltime tewerkstelling, 4/5de is bespreekbaar. Werkuren van 8u - 16u30 met een half uur pauze.

  • Een marktconform loon afhankelijk van ervaring en competenties aangevuld met maaltijdcheques van 8€.

  • Een hospitalisatieverzekering.

  • Pensioensparen vanaf je vast in dienst gaat.

  • CAO bonus.

  • Je zal terecht komen in een gezellig en familiaal team met een hart voor dieren.



Extralegale voordelen

Maaltijdcheques
Hospitalisatieverzekering

Functieomschrijving

Bij onze klant, een dierenartsenpraktijk, zetten ze hun dagelijks in voor het welzijn van dieren. Om hun team te versterken, zijn we dringend op zoek naar een enthousiaste en zorgvuldige administratief medewerker.
Werk jij graag in een dynamische omgeving en heb je een hart voor dieren? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als administratief medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en draag je bij aan de soepele werking van de praktijk. Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan taken, waarbij je nauw samenwerkt met onze dierenartsen en andere teamleden:


  • Onthaal: Warm en professioneel ontvangen van klanten en hun huisdieren, zowel aan de balie als telefonisch.

  • Algemene Administratie: Verwerken van correspondentie, bijhouden van dossiers, administratieve ondersteuning van het team.

  • Bestellingen Ontvangen: Ontvangst en controle van binnenkomende bestellingen.

  • Bestellingen Inpakken: Prepareren en verzendklaar maken van bestellingen voor klanten.

  • Telefonisch Contact: Beantwoorden van telefoontjes, beantwoorden van vragen en verstrekken van informatie en advies.

  • Afspraken Inplannen: Efficiënt inplannen van consultaties, operaties en andere afspraken.

  • Beheer van de Voorraad: Bijhouden en aanvullen van de voorraad van medicijnen, voeding, en andere benodigdheden.


Jouw profiel

Wie zoeken we?


  • We zijn op zoek naar iemand die snel kan opstarten.

  • Je hebt ervaring binnen een administratieve functie. Heb je ervaring binnen een dierenartsenpraktijk? Dan heb je een streepje voor.

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en klantvriendelijkheid.

  • Goede organisatorische vaardigheden en nauwkeurigheid.

  • Bekendheid met MS Office en andere relevante software.

  • Flexibel, stressbestendig en een teamspeler.

  • Bereidt zijn om fysiek werk te verrichten. Je zal de leveringen ontvangen en bestellingen klaarzetten van bv. dierenvoeding ( +10kg )


Bedrijfsinformatie

Onze klant is een dierenarts.

Erkenningsnummer: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
Diversiteit en inclusie zijn belangrijk voor Accent. Wie, wat of hoe je ook bent of waar je voor staat, het zijn jouw talenten die het verschil maken.

Heb je nog vragen?

Je contactpersoon helpt je graag.

CHRISTY GEEVELS
CHRISTY GEEVELS
ACCENT OFFICE & SALES TURNHOUT