Vacature

Customer Service Medewerker

Kans op vast
28/5/2025
Bediende
Dag
-
Voltijds

494025

Wij bieden jou

In ruil voor jouw toewijding, inzet en motivatie bieden wij jou het volgende:


  • Je kan je verwachten aan een job met verantwoordelijkheid in een bedrijf met ambitie

  • Je komt terecht in een hecht team van customer service medewerkers met elk hun "focusland"

  • Een zeer dynamische werksfeer met een open communicatie

  • Je kan rekenen op een competitief loonpakket

  • Het betreft een fulltime job van 40u/week met 32 verlofdagen

  • Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling

  • Verschillende teamuitjes per jaar


Extralegale voordelen

Groepsverzekering
Maaltijdcheques
Verlof / ADV dagen
Hospitalisatieverzekering
Flexibele uren

Functieomschrijving

Onze klant in Tessenderlo kan een stevig handje hulp gebruiken en is op zoek naar een customer service medewerker met een goede talenkennis Frans.

Ben jij op zoek naar een toffe job? En spreek je een aardig mondje Frans? Dan heeft het lot je vast hierheen geleid!

Hieronder een greep uit je takenpakket;


  • Je bent de contactpersoon voor de klanten

  • Je zorgt voor een nauwgezet beheer van de klantendossiers (offertes, orderadministratie, magazijncommunicatie, voorbereiding verzendingen, controles op levertermijnen, facturatie)

  • Je zorgt voor een goede klachtenopvolging

  • Je bent de spil tussen het verkoopteam en de klant en vormt een tandem met de accountmanager

  • Je werkt actief mee aan het verder uitbouwen van de klantenportefeuille voor jouw landen

  • Je kan invallen voor je collega's die de support doen in het Nederlands, Engels of het Duits

  • Je bent bereid om je beschikbaar te stellen om samen met de accountmanager op beurzen aanwezig te zijn (eerder sporadisch)


Jouw profiel

Schrikt hard werken je niet af en daag je jezelf graag uit? Je drive, motivatie en enthousiasme: dat zijn de dingen die voor onze klant het verschil maken. Dankzij je werkervaring vind je vlot je weg in de functie van customer service medewerker in Tessenderlo.

Daarnaast kan je volgende eigenschappen afvinken;


  • Je bent van nature een optimistisch persoon met het nodige relativeringsvermogen

  • Je spreekt vloeiend Nederlands, Engels en Frans

  • Je kan Duitse mails lezen en verstaan; antwoorden per mail/telefoon mag eventueel in het Engels

  • Je bent administratief sterk en hebt reeds een eerste werkervaring in een klantgerichte functie

  • Ervaring op vlak van customer service in een e-commerce omgeving is een pluspunt

  • Je bent georganiseerd en stressbestendig

  • Je bent plichtsbewust en probleemoplossend


Bedrijfsinformatie

Onze klant is een toonaangevende speler in de sector van horeca-, event- en projectmeubilair. Ze zijn gevestigd in Tessenderlo in een modern pand met een groot magazijn. Open communicatie, klantgerichtheid en positivisme zijn sleutelbegrippen in deze internationale KMO.

Erkenningsnummer: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
Diversiteit en inclusie zijn belangrijk voor Accent. Wie, wat of hoe je ook bent of waar je voor staat, het zijn jouw talenten die het verschil maken.

Solliciteer nu

Vul hieronder je persoonlijke gegevens in of haal ze automatisch op via WorkID.

Deze website is beschermd met reCAPTCHA, zie hiervoor de privacyverklaring en servicevoorwaarden van Google.