Vacature

Commercieel administratief bediende

Kans op vast
2500.00 - 3000.00 / maand
20/5/2025
Bediende
Dag
-
Voltijds

494515

Wij bieden jou

Voor de functie als Commercieel administratief medewerker in Schaarbeek biedt het bedrijf:


  • Een bruto maandloon tussen 2500 - 3000 euro afhankelijk van jouw werkervaring

  • Een fulltime werkrooster van 38u/week en de mogelijkheid om 1 dag/week van thuis uit te kunnen werken na inwerkingsperiode

  • Er wordt een opleiding voorzien van 3 weken

  • Een kans om deel uit te maken van een vooruitdenkende, snel bewegende en vooral stabiele werkomgeving

  • Een stimulerende werkomgeving waar jouw bijdrage erkend en gewaardeerd wordt

  • Het bedrijf is makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer (bus 66 / tram 7 / tram 55 / tram 92)


Extralegale voordelen

Thuiswerk
Opleidingstraject (+ betaalde opleidingen)
Vergoeding openbaar vervoer
Bereikbaarheid met openbaar vervoer

Functieomschrijving

Voor de functie als Commercieel administratief bediende in Schaarbeek word jij de drijvende kracht achter de administratieve processen die hun bedrijf naar nieuwe hoogten leiden. Je precisie in administratieve taken en oog voor detail zullen heel belangrijk zijn in deze rol.

Hier is wat je mag verwachten:

  • Je zal prijsoffertes samenstellen met behulp van een gestroomlijnde en gebruikersvriendelijke bedrijfssoftware

  • Je communicatieve vaardigheden worden benut in de voortdurende interactie met leveranciers, waarbij je garant staat voor het beheer van elk dossier

  • Je neemt volledige verantwoordelijkheid voor de facturatiecyclus, zorgend voor een foutloze financiële administratie van begin tot eind

  • Je beheert het voorraadbeheer met precisie, zodat de continuïteit van hun operaties gewaarborgd blijft

  • Je zorgt ervoor dat alle documentatie en benodigde certificaten voor hun producten altijd up-to-date en regelconform zijn

  • Je zorgt voor de logistieke administratieve taken


Jouw profiel

Pour le poste d'Employé Administratif Commercial à Schaerbeek, nous recherchons une personne qui :


  • Parle couramment le français avec une très bonne connaissance de l'anglais

  • Possède au minimum un diplôme de bachelier en transport ou logistique

  • A des connaissances en logistique et transport: vous savez mieux que quiconque comment assurer le bon déroulement des processus de commande à livraison

  • Incoterms? Vous savez ce que cela signifie !

  • Une expérience avérée en administration, avec une capacité à travailler de manière autonome et à assumer des responsabilités

  • Une aptitude naturelle à être une personne de confiance et les compétences pour soutenir efficacement


Bedrijfsinformatie

Dit bedrijf zorgt voor een volledig beheer van de spooroperaties, waarbij alle facetten van de spoorwegsector worden omvat. Inclusief het transport van grondstoffen zoals mijn- en landbouwproducten, commerciële vracht, evenals passagiersvervoer.

Bovendien investeert het bedrijf in gerelateerde activiteiten, waaronder:


  • De oprichting en het beheer van multimodale platforms en spoorwegterminals

  • De opleiding van treinbestuurders, grondpersoneel en veiligheidsagenten

  • Het beheer van het locomotieven- en wagonbestand, inclusief leasing en onderhoud

  • De invoering van een veiligheidsmanagementsysteem



Het ontwerp, beheer en de audit van projecten en infrastructuren, zowel openbaar als privé.

De civieltechnische werken, inclusief de bouw van gebouwen en openbare werken.

Erkenningsnummer: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
Diversiteit en inclusie zijn belangrijk voor Accent. Wie, wat of hoe je ook bent of waar je voor staat, het zijn jouw talenten die het verschil maken.

Solliciteer nu

Vul hieronder je persoonlijke gegevens in of haal ze automatisch op via WorkID.

Deze website is beschermd met reCAPTCHA, zie hiervoor de privacyverklaring en servicevoorwaarden van Google.

Heb je nog vragen?

Je contactpersoon helpt je graag.

CÉLINE PLAS
CÉLINE PLAS
ACCENT OFFICE & SALES BRUSSEL