Vacature

Administratief bediende operations

Kans op vast
2700.00 - 2900.00 / maand
12/6/2025
Bediende
Dag
-
Voltijds

495478

Wij bieden jou

Onze klant biedt je een aantrekkelijk loon aan in overeenstemming met de huidige marktomstandigheden. Dit wordt aangevuld met tal van extralegale voordelen, waaronder maaltijdcheques, pensioensparen en een hospitalisatieverzekering. Verder heb je recht op 20 wettelijke vakantiedagen en 12 ADV-dagen. Belangrijk om te weten is dat er geen collectieve sluiting is in het bouwverlof.

Binnen onze eigenste Academy heb je de mogelijkheid om nodige opleidingen (VCA attest en bepaalde IT opleidingen) te volgen. We geven hier zelfs Franse taallessen op maat. Dus mocht je dit ooit nodig hebben in je functie, we got you covered!

Je gaat aan de slag in een dynamische en groeiende werkomgeving met ruimte voor initiatief en veel aandacht voor veiligheid en kwaliteit. Je komt terecht in een fijn, dynamisch team met een hands-on en informele werksfeer waar verantwoordelijkheid en zelfstandigheid sleutelwoorden zijn.


Functieomschrijving

Je voert concrete administratieve en operationele taken uit ter ondersteuning van interne en externe afdelingen
Je voorziet de afdelingen van juiste gegevens in het kader van gepresteerde uren, inzet van artikelen en middelen, facturatie, veiligheid…
Je bent het aanspreekpunt voor onze medewerkers en onze klanten met betrekking tot administratie
Je zorgt voor een goede communicatie tussen de werf en het kantoor in Gent
Je werkt mee aan de digitale transformatie binnen de steigerbouwafdeling
Je zorgt voor de administratieve afwerking van allerlei documenten
Je rapporteert aan de projectleider en je werkt samen met de afdeling payroll, facturatie en planning

Jouw profiel

Je hebt een eerste ervaring in een administratieve functie
Je bent cijfermatig en administratief zeer sterk en je kan gestructureerd je taken plannen, ook tijdens drukke periodes
Je bent computervaardig en je kan vlot werken met MS Office tools (voornamelijk Excel)
Je communiceert op een vlotte en duidelijke manier en je bent klantgericht ingesteld
Je kan jezelf uitdrukken in het Nederlands, Engels en Frans
Je bent positief ingesteld en je bent op zoek naar een informele werkomgeving
Je verplaatst je vlot met eigen vervoer

Bedrijfsinformatie

Onze klant is een wereldwijde marktleider binnen industriële services. Met onze multidisciplinaire teams zorgen wij voor vakmanschap op het gebied van access solutions, isolatie, painting, asbestverwijdering, thermografie en elektrische- en stoomtracing. Wij bieden oplossingen op maat voor de specifieke behoeften van de klant.

Ons motto luidt: “Together Better” Met onze 4 vestigingen verspreid over heel België leggen we samen de focus op gegarandeerde groei en succes voor zowel de klanten als onze werknemers!

Erkenningsnummer: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
Diversiteit en inclusie zijn belangrijk voor Accent. Wie, wat of hoe je ook bent of waar je voor staat, het zijn jouw talenten die het verschil maken.

Heb je nog vragen?

Je contactpersoon helpt je graag.

Kelly Baeten
Kelly Baeten
ACCENT OFFICE & SALES DEINZE