Poste vacant

Call agent NL + FR - Digi Belgium

Possibilité fixe
16/10/2024
Employé
Jour,
Samedi
-
Temps plein

457545
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons

We verwachten veel. Maar wat krijg je terug voor deze functie als call agent?


  • Enkele dagen thuiswerk mogelijk na inwerkperiode

  • Vlot bereikbaar met het openbaar vervoer

  • Je komt terecht in een groot maar hecht en collegiaal team

  • Elke dag weer mogelijkheden om te groeien, te leren en trainingen te volgen

  • Optie vast

  • Vast bruto loon volgens PC 200 naar ervaring

  • Maaltijdcheques na 3 maand in dienst

  • Een bedrijf met doorgroeimogelijkheden naar andere functies en/of projecten


Description de l'emploi

Als inbound telesales Agent voor DIGI BELGIUM te Diegem ziet jouw takenpakket er als volgt uit:

  • Ben je het eerste aanspreekpunt voor potentiële klanten.

  • Je gebruikt je overtuigende communicatievaardigheden en verkoopinzichten om kansen te identificeren en deals te sluiten.

  • Je verzekert een positieve interactie met het merk door elke klant professioneel en vriendelijk te benaderen.

  • Je werkt nauw samen met een enthousiast en ambitieus salesteam en draagt bij aan de groei van het bedrijf.

  • Je bent verantwoordelijk voor het navigeren en multitasken via verschillende communicatiekanalen om een uitstekende klantenservice te bieden.


Votre profil

Jij bent een gemotiveerde en ervaren telesales professional met een passie voor verkoop en klantenservice. Je hebt uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden en kunt potentiële klanten moeiteloos overtuigen. Je beschikt over sterke verkoopinzichten en bent in staat om problemen snel op te lossen. Je hebt een klantgerichte mentaliteit en kunt gemakkelijk navigeren en multitasken via verschillende communicatiekanalen. Je spreekt vloeiend Nederlands en/of Frans en andere talen zijn een pluspunt. Je bent flexibel en bereid om in een rotatiesysteem te werken, inclusief zaterdagwerk waarvoor je een day-off krijgt tijdens de week.

Informations sur l'entreprise

Je komt terecht bij onze klant die gespecialiseerd is in het verlenen van een breed pakket kennisintensieve Customer Care diensten. Actief vanuit vier locaties in de Benelux handelt het bedrijf jaarlijks vele miljoenen klantcontacten af (zowel B2B als B2C).

Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.