Vacature

Office Assistant

Kans op vast
2800.00 - 3500.00 / maand
7/4/2025
Bediende
Dag
-
Voltijds

482485

Wij bieden jou

Wij bieden:


  • Werktijden: Van maandag tot vrijdag, met flexibele uren tussen 8u en 17u (vrijdag tot 16u). Er is een halfuurtje pauze per dag.

  • 39h/week -- Mogelijkheid tot 4/5de

  • Bruto maandsalaris tussen €2800 en €3500, afhankelijk van ervaring en profiel

  • Voordelen: Groepsverzekering, interne en externe opleidingen, mogelijkheid voor fietsleasing in het kader van het cafetariaplan (enkel bij vast dienstverband)

  • Bouwverlof

  • Werkomgeving: Je werkt in een team met een positieve sfeer waar samenwerking centraal staat


Functieomschrijving

Voor de functie van Office Assistant te Izegem zijn dit je volgende taken:


  • Onthaal: Klanten ontvangen, telefoons beantwoorden, e-mailbeheer en doorverwijzen naar de juiste collega’s. Ook het ontvangen van leveranciers, chauffeurs, sollicitanten, en andere contacten

  • Archiefbeheer: het beheren van projectdossiers,

  • Opmaak van facturatie

  • De administratieve ondersteuning van de marketing- en evenementafdelingen; zoals oa. het beheren van: mailings, postverwerking, aanmaken van badges, ....

  • Publiciteitsopvolging: Monitoren van publiciteitsacties en opvolgen van reacties via e-mail, sociale media en andere kanalen

  • Opvolgen van online bestellingen en coördineren van leveringen in het magazijn

  • Het beheer van kantoormateriaal en het organiseren van attesten voor keuringen (elektriciteitskeuringen, jaarlijkse keuringen, enz.)

  • Het boeken van hotels en aanvragen voor visums voor klanten, het coördineren van catering bij evenementen, en het controleren van vergaderzalen voor netheid en voorzieningen


Jouw profiel

Voor de functie van Office Assistant te Izegem beschik jij over:


  • Communicatief sterk en een teamspeler

  • Je spreekt vlot Nederlands, hebt een goeie basis Frans

  • Zelfstandig, met het vermogen om initiatief te nemen en processen efficiënter te laten verlopen

  • Flexibel in het uitvoeren van administratieve taken, zoals archivering en klassement, zonder hiertegen in te gaan

  • Je werkt nauw samen met 3 collega's, en ondersteunt hen bij diverse administratieve taken

  • Je hebt een hands-on mentaliteit en kan je vlot aanpassen aan verschillende taken en omgevingen


Bedrijfsinformatie

Als projectontwerper organiseert onze klant de totale of gedeeltelijke inrichting van uw apotheek met een gewaarborgd vakmanschap. Daarvoor staan een optimale organisatie en een ervaren ploeg medewerkers ter uwer beschikking. Hun filosofie is gebaseerd op het creëren van ruimtes waar de apotheker in contact komt met de steeds beter geïnformeerde patiënt en waarbij advies, rentabiliteit, kwaliteitszorg en een optimaal aanbod voorop staan.

Erkenningsnummer: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
Diversiteit en inclusie zijn belangrijk voor Accent. Wie, wat of hoe je ook bent of waar je voor staat, het zijn jouw talenten die het verschil maken.